Суреттен керегені көрсету

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Бердешева Жадыра

Тақырыбы: Қыс. Абай Құнанбаев
Мақсаты: Оқушылардың Абай Құнанбаев туралы білімін кеңейту. Қыс туралы өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.
Міндеттері:
1. Қыс мезгілі, оның ерекшеліктері жайлы өлең арқылы түсіндіру. Мәнерлеп оқуын жетілдіру.
2. Оқушылардың сөздік қорын, ойын, көз алдына елестету қабілетін салыстыру мүмкіндіктерін дамыту.
3. Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы туған жерінің табиғатын сүйе білуге баулу.
Көрнекіліктер: Абайдың суреті, қыс мезгілінің суреттері, музыка.
Әдістері: Сөздік, сұрақ - жауап, ой қозғау, салыстыру.
Типі: Жаңа сабақ.
Ақпараттық құралдар: компьютер, экран, мультимедиалық проектор.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Жаңа сабақ.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын ата.
- Бүгінгі ауа райы туралы не айтасыңдар?
- Ал ендеше жұмбақ шешейік.
1. Қыста бар да, жазда жоқ.
2. Құлағы мен көзі жоқ,
Жоқ тіпті қол мен аяғы.
Бірақ ғажап өнерпаз,
Мәнерлеп ою ояды.

3. Көлге жапқан қақпақ
Сіресіп тұр –
Қатты – ақ.

4. Қанаты жоқ - ұшады.
Аяғы жоқ - желеді.
Аузы жоқ – ұлиды.
- Енді қыс дегенде ойларыңа не келетінін топтастырып жазыңдар. (дәптермен жұмыс)
- Қыс несімен сендерге қызықты?
- Қыста ауа райы үнемі осылай жақсы болып тұра ма?
- Мына суреттен ауа райының қандай түрі белгілі болып тұр?
Ендеше бүгін біз сендермен Абайдың Қыс өлеңімен танысамыз.

Автор туралы мағлұмат. Абай Құнанбаев
Ұлы ақын, ағартушы, философ. Ол Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданында Шыңғыс тауының бауырында дүниеге келген. Әжесі Зеренің бауырында өскен. Өте ақылды, зерек бала болған. Кейін ол Семей қаласында 3 жылдық медресе тәрбиесін алады.
Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқу. Тізбек бойынша 1 шумақтан мәнерлеп оқыту.
Өлеңді талдау. Түсініксіз сөздермен жұмыс.

Сөздік жұмысы.
Соқыр – көзі көрмейді.
Мылқау – естімейді.
Долданғанда – ашуланғанда.
Алты қанат ақ орда – керегеге байланысты киіз үйдің үлкендігі.
Суреттен керегені көрсету. Неліктен алты, он екі, жиырма төрт қанатты екенін түсіндіру.

3. Бекіту.
Сұрақтармен жұмыс.
Сұрақтарға жауап бер.
1. Ақын қысты кімге теңейді?
2. Абай өлеңіндегі адам бейнесінде айтылған қысты сипатта.
3. Өлеңде балалар туралы не айтылған?
4. Малшы туралы ше?
Қар қыста қай кезде сықырлайды?
- Мына суретті ақын өлеңімен салыстыр. Қандай ұқсастығы бар.

Бағалау.
Үйге тапсырма:
1. Өлеңді жаттау.
2. Ақынның қысты суреттегенін пайдалана отырып шығарма жазу.



Ұқсас жұмыстар

Adobe Photoshop 7. 0
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Желі - керегені құрайтын ағаш
Киіз үй – жарты ғаламның моделі
Кірпіш жылтыр оюлы
Қар жамылғысы туралы зерттеулер қысқы туризм дамытуға себеп
Киіз үй туралы
Ш. Бейсенованың «Сүзгенің соңғы күндері» хикаятындағы лиризм мен психологизм. А.Кемелбайдың "Қоңыр қаз" шығармасын талдау
Сыныптан тыс жұмыстар бойынша сабақты әдістемелік жарақтандыру (сәндік-қолданбалы өнер негізінде)
Зерттеу бөлімі Координаталық жазықтық
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
 Иондық сәулелендірумен зақымданғанда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру
І аралық бақылау академиялық суреттен
Төтенше жағдайларда зақымдану кезінде дәрігерлік көмек көрсету
Жасөспірімдер психодиагностикалайтын әдістемелерді жинақтап, папканы көрсету
Құралған арақашықтықтарды фортепиано аспабында көрсету