Ұйымдастыру кезеңі Еңбек ана, білім - қазына дейді дана халқымыз

Көрсеткіштік функция

мақсаты: оқушыларға дәреже, дәреженің негізі мен көрсеткіші, функция, функцияның қасиеттері туралы мағлұматтар беру, есептер шығарту;
дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасай білуге дағдысын дамыту;
тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа, ізденімпаздыққа жүйелі білім алуға тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалармен жұмыс;
Сабақтың түрі: сайыс сабақ;

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Еңбек ана, білім - қазына дейді дана халқымыз. Білім, ақыл – парасатты жеті қазынаның бірі деп киелі жеті санының қатарына жатқызған. Қазына деген сөз кен, байлық деген сөздерімен синоним, яғни байлық, кен деген сөздерге жуық болып келеді.
Сондықтан білім қазынасын іздеу арқылы сабағымызды жалғастырамыз.

ІІІ. Жаңа сабақ
Анықтама:
у = ах............. түрінде берілген функцияны көрсеткіштік функция деп аталады.
1) а негізі 1 санына тең болмауы керек, егерде а = 1 болса, онда функция у =1х түріне енеді. Бұл у =1, ол абсцисса осіне параллель, ордината осінен 1 - ге тең нүктеде қиып өтетін түзу сызық болады. Демек ол көрсеткіштік функция болмайды. Сондықтан. 2) а 1 немесе а



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру моделі
Ұлттық ойындар арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің маңызы
МЕКТЕП ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ МӘДЕНИ-ТАРИХИ МҰРАЛАРЫН БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Салт - дәстүр ұлттық тәрбие
Оқушыларға құқықтық тәрбие беруге байланыстыжүргізілген педагогикалық тәжірибе жұмыстары
М.Әлімбаевтың тәлімдік көзқарастары
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДЕ ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКАНЫ ПАЙЛАЛАНУ
Тәрбие үрдісінде мақал - мәтелдерді пайдалану
Халықтық педагогиканың үздік дәстүрлері арқылы адамгершілік тәрбие беру
М. Әлімбаевтыц педагогикалық көзқарастары
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі