Етістіктің түрлерін ажырата білуге үйрету
Сабақтың тақырыбы: Етістер (презентация сабақ)
Сабақтың мақсаты: Етістіктің түрлерін ажырата білуге үйрету
• 1. Білімділік: Етістіктің етіс түрінің өзіне тән ерекшеліктерін түсінуге бағыт - бағдар беру, олардың түрлерімен танысу.
• 2. Тәрбиелік: Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, тіл өнерін құрметтеуге тәрбиелеу.
• 3. Дамытушылық: Жаңа әдісті қолдану арқылы білімдерін көтеру.
Күтілетін нәтижелер:
• Етістіктен етісті ажырата білу
• Оқушылардың сөздік қорын кеңейту
• Ұйқастарды таба білу
Сабақтың әдісі: Проблемаларды мазмұндау, ішінара іздену.
Ұйымдастыру формасы: Блум таксономиясы.
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу өнері, қазақ әдебиеті.
Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта. Иллюстрациялармен жұмыс.
Сабақтың құрылымы:
Ой қозғау: Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)
Топтық жұмыс (5 мин)
Мағынаны тану: Иллюстрациямен жұмыс (3 мин)
Оқулықпен жұмыс (10 мин)
Сатылай кешенді талдау (10 мин)
Ой толғаныс: Бес жолды өлең шығару (10 мин)
Бағалау (2 мин)
Қызығушылықты ояту. Оқушыларды сурет арқылы топқа бөлу.
Топ басшысы тақтадағы Вассерман технологиясы бойынша сызылған бағалау парағына топ мүшелерінің аты - жөнін жазып шығады.
Үй тапсырмасын сұрау
Үйге берілген 234 - жаттығудың орындалуын тексеру.
Сабаққа ену, оқушыларды қызықтыру үшін түрлі қимылдағы анимациялар көрсету арқылы жаңа сабаққа енемін.
Білу(Диалогтік әдіс)
1. Етіс дегеніміз не?
2. Етістің қандай түрлері бар?
3. Етістіктер мен етістерді қалай ажырата аламыз?
Түсіну кезеңінде құралған суреттерге өз топтарының атаулары бойынша етістің жұрнағын жалғап, сөз тіркесі не сөйлем құрау тапсырылады.
Қолдану кезеңінде жаттығулармен жұмыс орындалады. Төрт топқа төрт түрлі жаттығу беріледі. Жаттығуды А4форматты параққа орындалады.
Талдау кезеңінде арнайы шығарылған парақтарға етістіктерге сатылай кешенді талдау жасау тапсырылады.
Сергіту сәті
Сабақты қорытындылау. Жинақтау бөлімінде бес жолды өлең әдісін қолданамын. Төрт топқа төрт түрлі етістерге өлең құрауды тапсырамын.
Сабақтың рефлексиясын Инсерт – түртіп алу әдісімен қорытындылаймын.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы,
Байырқұм ауылы Мұхтар Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мырзабекова Мадина Дауылбайқызы
Сыни ойлау технологиясымен етістікті оқыту
Қазіргі қазақ тілі морфологиясын оқытудың теориясы мен практикасы
Қазіргі қазақ тілі морфологиясын оқытудың әдістемесі
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН ЕТІСТІКТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Төлеу сөз
Мектепте етістіктің шақтарын түсіндіру жолдары
Қазақ тілі сабағында оқушылардың ойлау қабілетіне берілетін тапсырмалар жүйесі
Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Мектепке дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру жолдары
Етістік категориясын сын тұрғысынан ойлау технологиясымен оқыту
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
ЕТІСТІКТІҢ РАЙ КАТЕГОРИЯСЫ
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган