Италия экономикалық картасын кескін картаға түсіру
Қызылорда қаласы,
№215 орта мектебінің география пәні мұғалімі, магистрант
Нұрымбаева Ақмарал Сейлбекқызы
Сынып: 11
Сабақ тақырыбы: §10. Италия. Экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы. Сыртқы байланыстары.
Сабақ мақсаты: Италия, Экономикалық – географиялық жағдайы, Табиғат жағдайлары мен ресурстары, Халқы, шаруашылығы, сыртқы байланыстары туралы толық мағлұмат беру.
Сабақ міндеті:
1.Білімдік: Италия, Экономикалық – географиялық жағдайы, Табиғат жағдайлары мен ресурстары, Халқы, шаруашылығы, сыртқы байланыстары туралы толық мағлұмат беру.
2.Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сақтауға үйрету.
3.Дамытушылық: Балалардың өзіндік ойлана білуіне, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға, өздерінше іздене білулеріне, т.б. үйрету.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, картамен жұмыс, кітаппен жұмыс, жеке жұмыс
Құрал-жабдықтар: ҚР физ картасы, ҚР әкімшілік картасы, ДЖ физикалық картасы, мектеп атласы, кескін карта,
Барысы: І. Ұйымдастырушылық кезең
1.Сәлемдесу
2.Балаларды түгендеу.
3.Балалардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Өткен сабақты шолу
Сұрақтар мен тапсырмалар:
1. Ұлыбританияның табиғат жағдайларының басты белгілерін атаңдар.
2. 2-суретті және оқулық мәтінін пайдаланып, Ұлыбритания халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап, оның себептерін түсіндіріңдер.
3. Ұлыбритания халқының урбандалу дәрежесіне, үлкен қала агломерацияларының пайда болуына не әсер етті?
4. Қосымша мәліметтерді пайдалана отырып, Ұлыбритания қалалары туралы хабарлама дайындаңдар.
5. Ұлыбритания қандай экономикалық даму кезеңдерінен өткендігін естеріңе түсіріңдер.
6. Ұлыбритания экономикасының дәстүрлі және жаңа салаларының дамуына қандай факторлар әсер етеді?
7. Қазақстанда қандай британдық компаниялар мен қоғамдық ұйымдар жұмыс істейді? Францияның шаруашылық дамуына қандай факторлар әсер етеді?
8. Франция мен Ұлыбританияның өнеркәсіп құрылымында қандай айырмашылықтар бар? Олардың себебін түсіндіріңдер.
9. Франция ауыл шаруашылығының қарқынды дамуына не себепші болды?
10. Қазақстан мен Франция қарым-қатынастарын қандай бағытта дамытуға болады деп ойлайсыңдар? Жауаптарыңды нақтылаңдар.
11. Оқулық мәтіні мен карталарды, анықтамалық кестелерді пайдаланып, Францияның шаруашылық құрылымын Ұлыбританиямен және Германиямен салыстырыңдар.
1-кесте. Екі мемлекеттің ЭГЖ салыстыру.
Сұрақтары Франция Ұлыбритания
1. Ауданы
2. Көрші мемлекеттер
3. Халқы
4. Табиғат ресурстарына бай ма? Қандай түріне бай?
5. Экономикалық даму деңгейі қандай?
6. Қандай ұйымдарға мүше?
7. ЖІІ мөлшері қанша?
8. Жан басына шаққанда қанша?
9. Қандай шаруашылық түрі өте жоғары дамыған?
10. Ғылымды көп қажет ететін дамыған шаруашылық салалары
11. Әлемге әйгілі .... бар?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Италия
Жерінің ауданы – 301,3 мың шаршы км.
Халқы - 58 млн адам.
Астанасы – Рим .
Мемлекеттік құрылымы - парламенттік республика.
Мемлекеттік басшысы - президент.
Үкімет басшысы - премьер-министр.
Заң шығарушы органы - парламент.
Мемлекеттік тілі - итальян тілі.
Ақша бірлігі – еуро.
ІҮ. Бекіту.
4.1.Пікірталас бұрышы. Тарих пәнінен алған және қосымша басқа да ақпарат көздерінен алған білімдеріңді пайдалана отырып, Италия мемлекетінің негізгі қалыптасу кезеңдерін атаңдар.
4.2.Сұрақтар мен тапсырмалар:
§10- бойынша кесте толтыру. 1-кесте. (Оқулықты және атлас-картаны пайдалана отырып, кестені өз бетімен толтыру )
4.3. Италияның картасын кескін картаға түсіру:
1. Италияның шекарасы
2. Шектесетін мемлекеттері
3. Астанасы мен ірі қалалары
4. Әкімшілік бөліктері мен олардың орталықтары
5. Жер бедері мен пайдалы қазбалары
4.4. Италия экономикалық картасын кескін картаға түсіру.
Ү. Қорытындылау. Жедел сұрақ - жедел жауап
1. Италия аумағының табиғат жағдайлары мен ресурстарына шаруашылық тұрғыдан баға беру. Жауаптарды мысалдармен толықтыру.
2. Италия жеріне қандай табиғат зоналары тән? Олардың басты ерекшеліктері қандай?
3. Италия. халқының қоныстану сипатын анықтама беру. Басты қала агломерацияларын табу.
ҮІ. Бағалау
ҮІІ.Үйге тапсырма: §10. Италия. Экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы.
(оқу, мазмұндау, конспектілеу).
Саралап, деңгейлеп оқыту технологиясы бойынша оқушыларды кескін картамен жұмыс жасауға үйрету
География пәнінде сарамандық жұмыстардың орындалуы
Географияны оқытудағы инновациялық технологияларға сипаттама бере отырып оқушылардың шығармашылық әрекетінің тәжірбиесін қалыптастырып, географияны оқытудың нәтижелігін көтеру
Географиялық карталарды топтастыру
Тарих сабағында картографиялық көрнекілікті пайдалану
Географиялық оқытудағы практикалық жұмыстардың орны, олардың білім алудағы маңызы
Геодезия және картографияның дамуы тарихы
Геодезия және картографияның даму тарихы
Maplnfo Professional - геоақпараттық жүйе (ГАЖ) аумақтар, аудандар, қалалардың картасын, жоспарын талдайды және анықтап құрастырады
Топографиялық карталар және пландар масштабтар және олардың дәлдігі
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Іле Қазақ автономиялы облысының экономикалық географиялық инфрақұрылымы
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі