Өлеңнің түйінді ойын айтып, қорытындылау

ЖББ Қарауыл гимназиясы КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Исайн Мейрамгул Сайлауханқызы

Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, 5 - сынып Әдебиет Атамұра 2010 ж
Сабақ тақырыбы: Жұбан Молдағалиев Ар – ұят туралы
Жалпы мақсаттар: Ақынның өмірбаяны мен шығармашылығымен танысу. Өлеңде айтылған ой - пікірлерді толықтыра отырып, мағынасын ашу. Өлеңнің түйінді ойын айтып, қорытындылау.
Түйінді идеялар: Қазаққа ар - ұят ең жоғары саналады. Ар - ұят - парыздың бақылаушысы, адам өмірін реттеуші. Арлы, ұятты, намысты адам өз елін, жерін, ұрпағын мәңгі қорғайды.
Оқыту нәтижелері: Өлеңді композициясына орай бөлімдерге бөліп, жоспар жасады.
Өлеңде айтылған ой - пікірлерді өз көзқарастарымен толықтырды.
Тапсырмаларды орындай отырып, өлеңнің мазмұнын түсінді, түйінін анықтады.
Дереккөздер: А4 қағазы, оқулық, постер, маркер, түсіндірмелі сөздіктерстикерлер, интербелсенді тақта.
Кезеңдері: Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс - тәсілдер, уақыты

Қызығушылығын ояту
Жақсы тілек – жан жылуы
Адам бойындағы қасиеттерге байланысты топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру
Өрмекші торы әдісін түсіндіріп өтеді.

Мағынаны тани білу Өз жартыңды тап (ақынның өмірбаяны)
Әр топқа ақынның өмірі мен шығармашылығы жазылған түрлі қағаздар таратады.

Мақал - сөздің мәйегі (тақырыпты меңгеру)
Ар – ұят туралы мақалдар айтқызады.

Ойлан, жұптас, талқыла (ойларын жазғызу, талдау)
Әр топқа өлеңді оқып, мағынасын түсінуге тапсырма береді.
Сергіту сәті Сәлемдесу ойыны
Қазір біз сендермен амандасып ойнаймыз. Мен қалай амандасу керектігін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Мен белгі берген кезде тез қимылдап, әртүрлі адаммен амандасуларың керек.
Мюнстенберг әдісі (шатысқан әріптер)
Шатысқан әріптерден жаңа сабаққа қатысты сөздерді құрайды.
Серпілген сауал (сұраққа - жауап)
Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар жазылған қағаздарды балаларға таратады.

Ой толғаныс Постер құру (ар - ұят туралы)
Оқушыларға постер құру жөнінде түсінік береді.
Бағалау Екі жұлдыз, бір тілек
Екі жұлдыз, бір тілек әдісін түсіндіреді.
Қорытынды бағаны өзі қояды.
Үйге тапсырма
Ар - ұят өлеңінен бір бөлімін жаттау. Мақалдар жазып келу.



Ұқсас жұмыстар

Хаттардың жалпы ерекшеліктері мен сипаттамасы
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
5-сыныпта әдеби теориялық ұғымдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері мен оны оқытудың әдіс-тәсілдері
Абай өлеңдері мен қара сөздерінің өзге тілдердегі тәржімасы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар