Математикалық поезд
Шығыс Қазақстан облысы,
Глобокое ауданы, Алтай кенті
Жаңа Ертіс орта мектебінің бастауыш пәні мұғалімі
Тұрымова Майдан Жакупкановна
Саяхат сабақ
Cабақтың тақырыбы: Математикалық поезд. 9 саны және цифры (слайдымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушыларды 9 саны және цифрымен таныстыру, 9 санының сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру, 9 цифрын дұрыс жазуды қалыптастыру
Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, ө з бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру
Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
1. Ұйымдастыру
2. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау
3. “Математикалық поезд” ойыны
4. Қорытынды
5. Үйге тапсырма
Психологиялық дайындық
Басқаның пікірін сыйла
Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме.
Басқаның пікіріне құлақ сал
Ойлағаныңды ортаға сал.
Қайырлы күн, досым
Қайырлы күн болсын
Бүгінгі бейсенбі күні
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестіктер болсын!
"Математикалық поезд" ойыны
Ойын шарты:
Математикалық поездбен Елордаға жету үшін “Оқып білген”, “Іздемпаз” аялдамаларынан өтуіміз керек. Математикалық поездға отыру үшін билет алу ережесі: Өткенді қайталау сұрақтарға жауап беру арқылы поездға отырғызу билетін аласыздар.
Сұрақ - жауап
• 10 дейін санау және кері санау
• Қандай геометриялық фигураларды білесің?
• Қосудың компоненттерін ата?
• Азайтудың компоненттерін ата?
• Қосудың қандай қасиетін білеміз?
• Ұшбұрыштың қабырғалары нелер?
• Бұрыштың қабырғалары ше?
• 5 4 теңсіздікті қалай оқимыз?
• 7 8 теңсіздікті қалай оқимыз?
• Цифр, санға анықтама бер
• 1 + 2 = 3 теңдікті қалай оқимыз?
• 3 – 2 = 1 теңдікті қалай оқимыз?
Билет алу үшін орындалатын тапсырмалар
1 - билет “Тальго - плацкарт”
Жұмбақ:
Мен бәрінен маңыздымын
Шатастырам сіздерді.
Егер мен бір айналсам,
Басқа сан болып шығамын.
2 - билет “Тальго - купе”
9 санын қандай тәсілдермен шығарып алуға болады?
3 - билет “Тұлпар тальго”
Көршісін тап ойыны:
9... 7... 1... 8... 2...
Поездға отырғызу аяқталды. Сапарларыңыз сәтті болсын!
Сергіту сәті
Елордаға тез жету үшін арадағы аялдамалардан өту керек.
“Оқып білген” аялдамасы
дәптермен жұмыс
“Іздемпаз” аялдамасы
1. Бір бұрышта мысық отыр, оған 3 мысық қарап отыр. Барлығы неше мысық?
2. Ең қысқа ай нешесінде бітеді?
3. Бір қаздың салмағы 5 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, салмағы қанша кг?
4. 3 қойдың аяғы нешеу?
5. Бір жұмыртқаны пісіру үшін 3 мин уақыт кетеді. Бес жұмыртқаны пісіру үшін неше мин. кетеді?
Қонақ үйге орналасу
Кітаппен жұмыс:
45 - сабақ. 3 - тапсырма
0... 4... 8...
01... 5... 9
Үй тапсырмасы
Бағалау
Қорытындылау
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық– психологиялық ерекшеліктері жайлы ақпарат
Бастауыш сынып оқушыларының құрама есептерді шешу біліктерін қалыптастыру
Жүк тасымалдаудың қаржы экономикалық көрсеткіштері
Оқушыларға құрама есептерді шығаруға үйретудің тәсілдері
Мектеп математика курсындағы функциялық мазмұнды есептер
МӘСЕЛЕ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ МӘСЕЛЕЛЕРІ КІРІСПЕ
Деректер базасының даталогиялық моделі
Бастауыш сынып математика сабағында ойын технологиясын қолдану
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Поездің келуі туралы ақпарат
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Әліштің ойына болашақ өмірі келіп, өзін поезд үстінде кетіп бара жатқандай сезінді
Динамиканың математикалық модельдері
Математикалық күтімді тап
Математикалық функциялар
Поезд 36 км сағ жылдамдықпен қозғалып келедi
Математикалық анализ
Математикалық модель классификациясы