Өрнектің мәнін табу
2 сынып (ашық сабақ)
Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту (презентация түрінде)
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері: Белсенділікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың мақсаты:
1 Оқушыларға 5 - ті қосу және азайту тәсілдерін үйрету.
2 Тапсырмаларды өз бетінше орындауға дағдыландыру.
3 Жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік талдау, іздену.
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру. (1 слайд)
II. Үй тапсырмасын тексеру. Дидактикалық ойын: Жауапты анықта .
1) Жапырақтар арасындағы сандар арқылы қосынды мен айырманың мәнін табу.(2 слайд)
2) Алмұрттарды жинау. 4 санының құрамын табу.(3 слайд)
3) Ойлан тап: Алмадағы өрнектерді аңдарға бөліп берейік.(4слайд)
4) Үйлердің есігін ашуға көмектес: (5 слайд)
Кілттегі өрнектерден нені байқадыңдар?
Ендеше, бүгінгі сабағымыз 5 санымен байланысты. 5 қандай сан? натурал, тақ, біртаңбалы, қасиетті. 5 саны мынадай сөз тіркестерінде кездеседі, соған қауымдастық құрайық. (6, 7 слайд)
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу.
5 - ті қосу кестесін 1 оқушы айтады.(8 слайд)
Бүгін 6, 7, 8, 9 сандарына 5 санын қосу мен азайтудың ерекшеліктерімен танысамыз. (9, 10 слайд)
4 оқушы түсіндіреді. Дәптерге жазылады. (11, 12 слайд)
Тақтада көрсетіледі, оқушы түсіндіреді.
№3. Математикалық диктант. Өрнектің мәнін табу: 12, 7, 13, 8, 14, 9.
№4. Бұл есепте 2 сұрақ. Белгіге назар аудару.(13 слайд)
Әңгімелер – 6 күн
Жыр -? – 5 күн ұзақ
Шешуі: 6 + (6 + 5) = 6 + 11 = 17
Жауабы: 17 күн
№5. Қыз – 24
Ұл -? 4 - еуі кем
Шешуі: 24 + (24 – 4) = 24 + 20 = 44
Жауабы: 44.
(14, 15 слайд)
Өте жақсы балалар. Бүгінгі сабаққа белсенді қатыстыңдар. Рахмет!
Бағалау.
Үйге тапсырма: 78 бет №6
Қорытынды:
Біз бүгін немен таныстық?
5 санын қосу және азайтудың тиімді тәсілдерімен.
Әріпті өрнектерді оқыту
Математикалық өрнектермен таныстыру
Алгебра элементтері
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Бастауыш сыныптағы алгебралық амалдар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Сандық өрнектер құруға үйретуде оқу есептерінің қолданылуы
Теңдік. Теңдеу
Алгебра жалпы ұғым ретінде
Алгебралық материалды оқыту әдістемесі
Түс табушы
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Лабиринттен шығуды табу
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы
Бұқар жыраудың толғаулары, шын мәнінде Абылай дәуірінің айнасы
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Махаббат абстрактылы, Сондықтан да теориялық жағы дами береді де, нақтылы мәнін жоғалта бермек
Үшбұрыштың ауданын табу
НӨҚ орташа жылдық құнын табу