Деректерді кестеге жинаңдар
Бөлім. Жиынды жəне оның элементтерін белгілеу
Тақырыбы: Мəліметтер жинау
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
• деректер жинау үшін сауалнама жүргізуді, деректерді қорытындылауды.
Пəндік лексика жəне терминология.
Диаграмма, кесте, деректер.
Сабақта диалог жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау.
Топ қатысушыларымен сауалнама жүргізіңдер.
Деректерді кестеге жинаңдар.
Жазу. Кесте толтыру.
Сабақтың басы
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.
Ертеңгілік шеңбер
Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!
Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)
Ынталандыру (Ұ, М.)
Топқа бөлу:
Қар, гүл, жапырақ
Оқушылар алған суреттерін тақтаға тиісті жеріне жабыстырады.
- Тақтаға назар аударайықшы, не байқадық?
- Не айта аласыңдар?
Мектеп: № 36 ЖОББМ КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Молдабекова Г. С.
Мəліметтер жинау жүктеу
Физика пәнінен 8,9,11 сыныптарға арналған зертханалық жұмыстар топтамалары
Зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру
Қашықтықтан оқытуда қолданатын формалар мен әдістер
Фронтальды зертханалық жұмыстардың жіктелуі
Шарды штатив қысқышына ұстай отырып, штативті динамометрдің көрсетуі
Физикадан зертханалық жұмыстар
Электрондық және өлшеу техникасының негіздері
Физикалық зертханалық жұмыстардың міндеттері
Аммиак және аммоний тұздары
CISCOIOS командаларын орындау үшін желі
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Деректердің құрылымы
Жазба деректерді түрлік сыныптау
Кестеге өзің ақпарат алған мысалдары мен олар алынған ақпарат көздерін жаз
Жадымда жыр мазмұны Кестеге түсіру
Кестеге екі бағана қос
Сөздерді үлгі бойынша кестеге жазу
Қарамен берілген сөзді сөз құрамына талдап, кестеге жазу