Мейірімді апаң қымбат
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жылу Фариза Оңғарсынова
Сілтемелер Әдебиеттік оқу оқулығы
Жалпы мақсаты: Ең қымбат адам – ана екендігін түсіндіріп, оның мейірімі мен жақсылығын түсіну, ананы сыйлай білу.
Міндеті: Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиелеуге үйренді.
Тапсырмалар: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс әрекеті
I. Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу
Сыныпты стикер арқылы төрт топқа бөлемін.
Психологиялық дайындық
Қол ұстасып бәріміз
Жылылықты сезейік
Күндей болып әрқашан
Күлімсіріп жүрейік!
II. Үй тапсырмасын тексеру
Қайқауастың Ата - ананы құрметтеу туралы тақырыбындағы мәтіндегі бөліктерден өзіңі ұнағанын жаттап келуге, өзіде де ата - анасы тақырыбында өз ойын жазып келуге бердім.
ІII. Жаңа сабақты меңгерту.
1. Құт берекең атаң қымбат,
Аймалайтын анаң қымбат.
Мейірімді апаң қымбат.
Асқар тауың әкең қымбат.
- Бұл даналық сөзді жазған адамның кім екенін білеміз бе?(Қазыбек би).
- Жүректеріңнен шыққан жылы сөздерің, мейірімділік, жанашырлық сезімдерің кімге арналады?
Бүгінгі сабақта біз Фариза Оңғарсынованың аналарымызға арналған Жылу атты өлеңімен танысамыз. Мақсатымыз ең қымбат адам – ана екендігін түсініп, оның мейірімі мен жақсылығын түсініп оған қамқор болу.
Кіріспе сөз:
(Интерактивті тақта арқылы Фариза Оңғарсынова жайында суреттер көрсетіледі.)
Фариза Оңғарсынова 1939 — жылдың 25 - желтоқсанында қазіргі Атырау облысына қарасты Манаш ауылында дүниеге келген. 1961 - жылы педагогикалық институтты біріп, мұғалімдік қызметті атқарып, газеттерде тілші, журналдың бас редакторы болған. Бүгінде ол халық жазушысы, парламент депутаты болған адам.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінмен таныстыру
Мазмұнын түсіндіру
Жеке - жеке тізбектеп оқыту
Сөздік жұмысы
Өң - бет, ажар, түс
Жалғанда - дүниеде
Ғұмыр – өмір
Сұрақтар шеңбері әдісі бойынша кестемен жұмысы
Мәселені болжау стратегиясы бойынша суретпен жұмыс жүргізілді.
Осы суреттен шыққан тіркестерді қатыстырып сөйлем құра. Осы сөйлемдерді сурет бойынша әңгіме құрауға пайдалан.
- Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
- Ақын ананың не үшін күнге ұқсатады?
- Ана мейірімі туралы не дейсің?
- Ана сүті туралы ше?
- Ананың алақаны қандай?
Ойлан – жұптас - талқылы әдісі бойынша топтық жұмыс
I топ Ана деген кім? Ол қандай адам?
ІI топ. "Менің анам" тақырыбына ойтолғау.
ІІI топ. "Өлең ұйқастыру"стратегиясы
----------------------------------- сыйлаймын,
----------------------------------- тыңдаймын.
----------------------------------- аламын,
------------------------------------ баламын.
IV топ Даналық сөзден дән ізде демекші, ана туралы мақал - мәтелдер жазу.
Бағалау бетшесі арқылы оқушылар өздерін өздері бағалау.
Бағалау критерийі:
5 деген баға: 1 - 4 тапсырмалар толық қамтылса
4 деген баға: 1 - 3 тапсырмалар толық қамтылса
3 деген баға: 1 - 2 тапсырмалар толық қамтылса
Рефлексия
1 Жақсы түсіндім
2. Түсінген жоқпын
Сабақты қорытындылау. Үйге Менің анам тақырыбында әңгіме жазып келу.
Шешендік сөздердің мазмұндық түрлері
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие берудің теориясымен танысу
Қазақ халқының тарихында (Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би)
Қазақстандық патриотизмнің негіздері мен қалыптастыру жолдары
Қазақтың халықтық педагогикасы арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу
Қазақ би - шешендері туралы
Қазақ би-шешедері және олардың еңбектеріндегі негізгі идея
Қазақ халқының XVIII ғасырдағы мәдениеті
Қазақстандық патриотизм – мемлекеттік принцип
Қазақ жыраулары мен билері
Қапан Мусин
Менің қымбат жаным!
Тәрбиешім жылы шырайлы, мейірімді жан
Мұрат өте мейірімді бала
Мейірімдінің мерейін
Кіндік кескен жерін қымбат
Менің алтын қайырымды жан құрбым Тілеубектегі Анарбекқызы Жүсіпнемересі Гүлсананың бойындағы ең бір ерекше ұнайтын қасиеті - оның ақкөңілділігі мен асқан мейірімділігі
Менің жанұям, жақындарым мен үшін аса қымбат адамдар
Қараторғай бір кішкене қайыңға ұя салып, балапан шығарады
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат