Барлығы неше текше
Тақырыбы: Қосудың терімділік қасиеті
Мақсаты: Оқушыларды қосудың терімділік қасиетіне негізделген көршілес екі қосылғышты олардың қосындыларымен ауыстыру тәсілімен таныстыру; үш қосылғыштың қосындысын табуға берілген есептерді мысалға ала отырып, есепті шығарудың әр түрлі тәсілдерімен таныстыру; танымдық қабілетін дамыту.
Әдіс - тәсілі: көрнекілік, Миға шабуыл стратегиясы, Алтын сандық стратегиясы
Түрі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық дайындық
Қайырлы күн, досым,
Қайырлы күн болсын.
Күнделікке бүгін
Кілең бестік толсын
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №6 тапсырма 83 бет.
ІІІ. Жаңа сабаққа даярлық.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Қосудың терімділік қасиеті деп аталады. Қосудың терімділік қасиетін түсіну үшін сендердің де көмектерің қажет.
Балалар сендер кемемен жүзіп көрдіңдер ме? Ендеше қазір бәріміз бірге кемелермен жүзейік. Ол үшін мен сендерге өрнектер таратып беремін. Сол өрнектің жауабын мына тақтадағы кемелерден табасыңдар.
7+8
30+5
9+6
8+7
5+30
6+9
- Қосудың компоненттерін атап жіберші?
- Қосылғыштардың орны ауысқанымен мәні өзгере ме екен?
Ал, балалар не байқадыңдар?
ІҮ. Жаңа сабақ.
Барлығы неше текше? Өрнекті жаз.
+ +
1 - тәсіл
+ ( + )
2 - тәсіл
+ ( + )
3 - тәсіл
+( + )
- Қосылғыштардың орны ауысқанымен мәні өзгере ме екен?
Сонымен қандай қорытынды жасаймыз?
Ү. Бекіту.
№3 Есепті шығар.
- 10 Шешуі: 1 - тәсіл. (10+20)+30=60
- 20 2 - тәсіл. 20+(30+10)=60
- 30 3 - тәсіл. (30+20)+10=60
Жауабы: Қалташада барлығы 60 шар.
Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ
Жаттығу оңай - ақ
№ 4 Өз бетінше орындау.
Сызбаға қарап, есепті шығар.
Жемсауытта 3 сары шымшық, 4 көгершін және 5 торғай бар. Жемсауытта барлығы неше құс бар?
3 ш. 4к. 5 т.
Шешуі: 3+4+5=12
Жауабы: Жемсауытта барлығы 12 құс бар.
ҮІ. Сабақты қорытындылау.
Балалар бұл не? (сандық)
Сандықшалар нешеу?
- Ал қазір біз сендермен ойынын ойнаймыз.
Алтын сандықша ойынын ойнату.
9 8 7
3+(5+1)=9
2+5+1=8
1+4+2=7
(3+1)+5=9
5+1+2=8
2+1+4=7
(5+3)+1=9
1+2+5=8
4+2+1=7
Ал енді осы сандықшаларғы сандардан өрнек құрастырып көрейік
9+8+7=24
- Қосудың компоненттерін атап жіберші?
- Қосылғыштардың орны ауысқанымен мәні өзгере ме екен?
Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?
Ұнаса мына күлегештерге жабыстырыңдар
Үйге тапсырма: №5 84 бет
Бағалау.
Халық ауызекі шығармашылығын адамгершілік тәрбиесінде қолдану идеясы
Шамалар мен өлшем бірліктер
Байырғы қазақ тіліндегі математикалық шамалардың өлшем бірліктері
Арал проблемасы
Табиғаттың ластануы жайлы
Қазіргі бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың теориялық негіздері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ШАМАЛАРДЫ ІРІКТЕУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бетон және темірбетон бұйымдары мен конструкциялары
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА КОМПЬЮТЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖАЙЫНДА
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Барлығы жігіттердің еңбегі
Барлығының мақтана айтып жүргендері - жазғы демалыс
Интерактивті тақта - сыныптағы оқушылардың барлығын оқыту үшін мүмкіндік туғызатын басты құрал
Осында тұрушылардың барлығы Қазақ халқының тілін, тарихы мен салт - дәстүрін білуі келек
Бірнеше жылдар өткеннен кейін хан бір байдың қырық қызы бар деп естиді
Жалғама - күрылысы мен жалғану сипатына байланысты артерия доғалары, артерия торлары, ғажап торлар, тамырлар тораптары, артериола - венулалық жалғама болып бірнеше түрге бөлінеді
Барлығына таныс