Бөлшектерді процентпен жаз

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы.
Математика пәні мұғалімі Исатаева Фариза
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың санның пайызын және пайызы бойынша санды таба
білу жөніндегі білімдерін толықтырып, есептер шығаруға үйрету;
Дамытушылық: оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып,
ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, мәдениеттілікке, жан-жақтылыққа, дәлдікке, әсемдікке, өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу;
Сабақтың көрнекілігі: слайд, семантикалық карта, фишка (деңгейлік)
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдісі: Ж. Қараевтың деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы, сұрақ – жауап
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру а) сәлемдесу
ә) сыныпты түгендеу
б) журнал толтыру

II. Үй тапсырмасын тексеру
Тамаша үштік
1) Сұрақ: Санның пайызын қалай табамыз?
2) №1312 есептің жауабы
3) Сұрақ: Пайызы бойынша санды қалай табамыз?

III. Жаңа сабақ
Есептер шығару
Математикалық қатар
І деңгей
І қатар. 57, 200, 250 сандарының 10% - ін
ІІ қатар. 24, 96, 400 сандарының 50% - ін
ІІІ қатар. 36, 100, 360 сандарының 25% - ін

ІІ деңгей
І қатар. Шебер 295 бөлшек дайындап, жоспарды 18% - ке артық орындады. Шебер неше бөлшек дайындауды жоспарлаған еді?
ІІ қатар. Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл - ондағы барлық кітаптың 85% - і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?
ІІІ қатар. Сыныпта 12 қыз бар. Бұл - сыныптағы барлық оқушылардың 40%- і. Сыныпта неше оқушы бар?

ІІІ деңгей
І қатар. Бұйымның бағасы 15% - ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы: 2000 теңге болса оның қымбаттаған бағасы неше теңге?
ІІ қатар. Бұйымның бағасы 15% - ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы: 5000 теңге болса оның қымбаттаған бағасы неше теңге?
ІІІ қатар. Бұйымның бағасы 15% - ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы: 8000 теңге болса, оның қымбаттаған бағасы неше теңге?

ІV деңгей
(0, 9•5+5•0, 6)-(0, 7•2+3•0, 7)=

Сергіту сәті
а) Жаттығу орындату (би)
ә) Математикалық лото логикалық сұрақтар:
1. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – бірінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат
2. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.
3. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
4. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары
Жауап берген оқушыға қалам және карандаш беру

IV. Бекіту
Семантикалық карта (Сайлау сөзі шығады)
Есептің берілісі
1. Бөлшектерді процентпен жаз: 9 100;
2. Процентті ондық бөлшекпен жаз: 25%
3. Процентті жай бөлшекпен жаз: 116%
4. 310 санының 10% процентін тап
5. 12%- і 10, 8 – ге тең санды тап
6. (5, 23 +6, 47) *2 =

Оқушылар қандай сөз шықты?
Жарайсыңдар, ендеше алдымызда келе жатқан кезектен тыс елбасымызды сайлауға барлықтарыңыздың отбасы мүшелеріңіз барады солай ма? Бәріміз де Елбасымызды сайлауға белсене атсалысамыз.

Балалар, сайлауға қатысып отырған 3 кандидат бар. Олар:
Нұрсұлтан Назарбаев
Әбілғазы Құсайынов
Тұрғын Сыздықов
V. Қорытындылау
Есептеңдер: 162 - (852: 3 - 148) = 26
26 саны шығады. Әрине бұл сайлау болатын күнді білдіреді
VI. Үйге тапсырма: № 1326, 1327
VII. Бағалау (күнделіктеріне баға қою)

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!



Ұқсас жұмыстар

Проценті бойынша санды табу
Жай бөлшекті алу
КӨМІРТЕКТІ БОЛАТТАР
Негізгі құралдар бухгалтерлік есебі
Құрылыс материалдарын сынау
Ерітінді және концентрация түрлері
Қорапты бояу мен жөндеу жұмыстарымен айналысатын кәсіпорындар
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Құмның жалпы сипаттамасы
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
ТАТЬЯНАНЫҢ ОНЕГИНГЕ ЖАЗҒАН ХАТЫ
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз