Үйге берілген тапсырманы сұрау
Құрмалас сөйлем
Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Құрмалас сөйлемдерден алған теориялық білімдерін практикада қолдану; ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту;
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, қиялдарын дамыту; ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, өздеріне сенімдерін арттыру.
Тәрбиелік: Сауатты жазуға, ұқыптылыққа баулу, топпен жұмыс жасап, бір - бірін тыңдай білуге үйрету, сөйлеу мәдениеттерін қалыптастыру. Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Ауызша сұрақ - жауап, топтастыру, салыстыру, сын тұрғысынан ойлау, өз бетінше іздену, талдау әдістері
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта, тақырыпқа арналған кестелер, дидактикалық материалдар
Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті, тарих
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Сынып оқушылары сөйлемдерді таңдап алады. Ол сөйлемдер жақты, жақсыз сөйлемдерге байланысты, жақты сөйлемі бар оқушылар 1 - топ, ал жақсыз сөйлемі бар оқушылар 2 - топ болады. Топ басшыларын сайлайды, топтың атын қояды.
Бағалау парағына топ басшысы аттарын жазып қою.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау:
1. Үйге берілген тапсырманы сұрау;
2. Өтілген тақырыпты Сандар сыры ойынымен пысықтау.( интерактивті тақтада сандар тұрады, сол сандарды оқушылар таңдап, артындағы сұрағына жауап беру керек)
3. Сөйлем құрылымына қарай нешеге бөлінеді?
4. Сөйлем дегеніміз не?
5. Сөйлемнің өзіне тән ерекшеліктерін ата.
6. Жай сөйлем дегеніміз не?
7. Жақты сөйлем дегеніміз не?
8. Жақсыз сөйлем дегеніміз не?
9. Жалаң сөйлем дегеніміз не?
10. Толымды сөйлем дегеніміз не
11. Толымсыз сөйлем дегеніміз не?
12. Жайылма сөйлем дегеніміз не?
13. Терезеден оның жүзіне айдын жұмсақ нұры түсіп тұр.
14. Бұл уақыттың ішінде ел де өзгеріп кетті, адамдар да өзгерді.
ІІІ Жаңа сабақ:
Өтілген тақырыптарды топтастыру әдісі арқылы қайталау, жаңа сабақпен байланыстыру. Сөйлемнің түрлері топтастыру әдісі бойынша слайдта көрсетілген.
Екі немесе одан да көп жай сөйлемдерден құралып, күрделі ойды білдіретін сөйлемдерді құрмалас сөйлем дейміз.
Құрмалас сөйлем жүктеу
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Бастауыш мектеп математика сабақтарында оқушылардың білімін бақылау және диагностикалау
Қазақ әдебиетінен үй тапсырмасын берудің тиімділігі
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
Қазіргі информатика курсы дүние жүзілік педагогика ісінде теңдесі жоқ құбылыс
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру әдістерінің теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
Оқытуды ұйымдастырудың формасы
Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен
Қазақтар ежелден басқа халықтардай Отанын, ұлтын сүйген
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Андерсен күйгелектеп
Үйге қайтып келіп, орныма жаттым
Ендігі жерде Алыпсоқтыңда жүгі ауырлай бастады, кешке таман үйге қайтқысы келмейтін түйелерді кері қуып әлек
Екеуміз үйге кеш оралдық
Халқын сүйген - салтын сүйер (халық даналығы)