Құрманғазы мен жас гүлдің әңгімесін сахналау

Ана тілі (3 - сынып)
Тақырыбы: Әбу Сәрсенбаев Халыққа жеткіз күйімді
Мақсаты:
 Білімділігі: Күй атасы Құрманғазы туралы білетіндерін ой қозғау арқылы іздендіріп, жаңа мағлұматпен толықтырып шығарманың мазмұнын түсінуге, негізгі ойды анықтауға жетелеу;
 Дамытушылығы: Жүйелі сөйлеу дағдыларын қалыптастырып, сөздік қорын, есте сақтау қабілеттерін және таным мүмкіндіктерін молайту;
 Тәрбиелілігі: Бабалар өмірінің келер ұрпаққа өнеге екендігін ұғындыру, өнерді бағалауға тәрбиелеу

Қызығушылықты ояту
Сыныпты күй, халық, мұра, аманат сөздерімен 4 топқа бөлу.
Топтық жұмыстың ережесін таныстыру, сабақ мақсатын хабарлау.
Адай күйін тыңдау
Ой қозғау сұрақтары
- Күйден қандай әсер алдыңыздар?
- Күй дегеніміз не, шығарушысы, орындау шысы туралы не білеміз?
- Қандай күйшілерді білеміз?
Білетіндеріңізді ойланып, ББҮ кестесінің Білемін бөлігіне жазыңыздар

Мағынаны тани білу
ББҮ кестесінің Білгім келеді бөлігін нені білгісі келетіні туралы мәліметтермен толтыру Автор туралы мағлұмат беру Халыққа жеткіз күйімді мәтінін таспадан тыңдай отырып бөліктерге бөлу
- Ашулы толқын
- Күймен үндестік
- Күйді жалғау
- Аманат
Сөздікпен жұмыс:
Арындап – қатты екпінмен.
Жас гүл, жас қызғалдақ бұл жерде: - жас қыз
Қаһары – ызасы, кегі
Мұра – күйлері
Топтық жұмыс:
І топ: Мәтіннің 1, 2 азат жолдарын оқып, тақырып қойып, мазмұндау.
ІІ топ: Құрманғазы мен жас гүлдің әңгімесін сахналау.
ІІІ топ: Мәтіннің соңғы бөлігін Күй – халық қазынасы
мағлұматымен толықтырып, ой бөлісу.
ІV топ: “Ат тұяғын тай басар тақырыбына ой қозғау.

Ой толғаныс
Жинақтаған білімдерін ББҮ кестесініңбөлігіне толтыру
Шығармашылық жұмыс
І топ: Халық мұрасын қастерлейік эссе жазу
ІІ топ: Мәтін мазмұнына сай сурет салу
ІІІ топ: Күй сөзіне 5 жолды өлең құрастыру
ІV топ: Ұйқасын тап өлеңнің ұйқасын тауып ой қорыту

Бағалау
Топтарды, жеке оқушыны
Үй жұмысы
Мәтінді мазмұндау
Жаңа мәліметтер жинау



Ұқсас жұмыстар

Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Жаңа стандарт саласында оқу-тәрбие үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру
Көңілді балалар әні
«Өзін-өзі тану» пәнін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Театр бала өмірінде
Мектепке дейінгі ұйымда тіл дамыту жұмыстарындағы заман талабына сай әдістер мен тәсілдер
Бастауыш сынып оқушыларына өзін-өзі тану пәнін ұйымдастыру
Музыка тыңдау
Музыкалық тәрбие
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін сабақ барысында дамыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы