Балықшы мен кішкентай табаБір күні балықшылар көл жағасында бір әпенді ер адамды кездестіріпті
Балықшы мен кішкентай таба
Бір күні балықшылар көл жағасында бір әпенді ер адамды кездестіріпті. Ол балық ұстап отырып, бір балықты алады, бір балықты тастайды, өте түсініксіз қылық жасайды. Әр ұстаған балығын өлшеуішпен өлшеп отырғанын балықшылар байқайды. Егер балық 15 см артық болса балықты көлге жібере салады екен. Балықшылар мұның бұл әрекетіне таң қалып сұрайды: айтшы, ең ірі дәмді балықты суға жібере салғаның қалай? Ол аспай - саспай: Таң қалатын несі бар, менің балық қуыратын табамның өлшемі 15 см оған үлкен балық сыймайды деп жауап беріпті.
Бақыт
Құдай адамды саз балшықтан құйып жатып, балшықтан пайдаланылмаған бір бөлшегі қалып қойыпты.
– Құдай мына бөлшектен тағы не жасайын, - деп адамнан сұрапты.
– Маған енді бақыт керек,- депті Адам. Құдай ештеңе деп жауап бермепті, саз балшықтың қалған бөлшегін адамның алақанына салып қоя салған екен.
ОРТА АЗИЯҒА САЯХАТ
Құстардың экологиялық жағдайы
Тарихи тұлғалар және оқиғалар
Арал қаласы
Марқакөл қорығының флорасы мен фаунасын қорғау
БАЛҚАШ КӨЛІ АУМАҒЫНДА ІШКІ ТУРИЗМДІ ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
XVII-ші ғасырдың соңы – XVIII ғасырдың ортасына дейінгі қазақ-қалмақ қатынастары
Әбдіжәміл Кәрімұлы Нұрпейісов
Марқакөл мемлекеттік табиғи қорығының табиғат қорғау ісіндегі рөлі
Балқаш көлінің географиялық жағдайының туризмге әсері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім