Оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа әзірлігін бақылау

Қостанай облысы, Амангелді ауданы,
Амангелді жалпы білім беретін орта мектебінің
химия - биология пәні мұғалімі Абдикова Камшат Шөптібайқызы

Сабақтың тақырыбы: Биологиялық жүйелердегі зат алмасу және өздігінен реттелуі. Фотосинтез
Биология 9 сынып
Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушыларға тірі ағзалардың зат алмасу типтерін нақтылы түсіндіре отырып, тұжырымдай білуге үйрету;
- зат алмасудың тірі ағзалар топтарының заттар және энергия ағымы арқылы өзара байланысын түсіндіру;
- Фотосинтез фазалары және нәтижелері турғысында түсінік қалыптастыру
Білімділік: Оқушыларға тірі жүйедегі зат және энергия алмасу типтері, метаболизм және фотосинтез, фотосинтез сатылары мен факторлары туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Дүниетанымын арттыра отырып, оқу материалдарын толық меңгеру
қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың қоршаған орта заңдылықтарын білуге және қоршаған ортаның экологиясын сақтауға, еңбекке тәрбиелеу.
Сабақтың құрылымы:
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау, сұхбаттау, жеке жұмыс, топпен жұмыс, диалогтік әңгімелесу, сұрақ - жауап, тесттік жұмыс.
Оқыту технологиясы: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, АКТ - ны пайдалану.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайдтар, электронды оқулық, тест тапсырма қағаздары, тірек - сызба нұсқаулар, флипчарт (плакаттар), маркерлер, бағалау парағы.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. а) Амандасу; Саламатсыздар ма, оқушылар!.
а) Оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа әзірлігін бақылау;
б) психологиялық тренинг. Танысу жаттығуы.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Бірінші: әр топтан топ жетекшісін сайлау;
Екінші мұғалім алдынан келіп топ жетекші лер карточканы алады.
Оқушыларды таратылған карточкалар бойынша 3 топқа бөлінеді. Оқушылар топ атын және топтық жұмыс ережесі құрады. Топ пікірлерін тыңдау.
Сабақ жоспары.
Жаңа сабақта таныс боламыз.
Тірі жүйелердегі зат және энергия алмасу типтері
Метаболизм
Фотосинтез
Фотосинтез сатылары
Фотосинтез факторлары
Хемосинтез
Фотосинтез және тыныс алудың өзара байланысы
(Оқушыларға бағалау парағы туралы түсінік беру)

ІІ. Үй тапсырмасы Қайталау – оқу арнасы деп аталады.
Үй тапсырмасын тексеру бөлімдері:
Өздік жұмыс
Шежіре анықтамасы
Семантикалық карта
Сәйкестік тест

Жасушаның жалпы құрылысы: жасуша мембранасы (қабықшасы), цитоплазма және ядро. Жасушалық құрылысы бар тірі ағзалардың барлығы прокариоттар және эукариоттар деп екі топқа бөлінеді.

ІІІ. Жаңа сабақты игеру Бәрін білгім келеді :
Жаңа сабақты ұғыну бөлімдері
1. Жаңа тақырыпқа байланысты өткенді еске түсіру. (1 ұпай)
1. Фотосинтез үрдісімен танысу
2. ҰҒУ ЖӘНЕ МАҒЫНАНЫ ТАНУ" ақпараттық бөлім. Мұғалім сөзі
3. Жаңа тақырыпқа жалпы сипаттама (топтық жұмыс)
Жаңа тақырыпқа байланысты өткенді еске түсіру. (1 ұпай)
Зат алмасу - тірі организмдерге тән қасиет. Қоршаған ортамен зат алмасу - барлық тірі организмдерге тән негізгі қасиеттердің бірі.
2. Энергетикалық алмасу - жасуша құрамына кіретін органикалық қосылыстардың энергия бөліп, тотығуымен ыдырауы жүретін кері процесс.
3. Фотосинтез - жарық энергиясының химиялық байланыстар энергиясына өзгеруі барысындағы үдеріс.
ҰҒУ ЖӘНЕ МАҒЫНАНЫ ТАНУ" ақпараттық бөлім



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың типтері және құрылымы
Оқытудың негізгі формасы-сабақ
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Оқушылардың білімділігінің педагогикалық диагностикалаудың әдістері мен құралдары
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Өлкетану жұмыстарының география сабағында пайдаланудың тиімділігі
Химияны оқыту жолдары
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Шағын комплкетілі мектеп ауыл мұғалімдерінің іс әрекеті
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бақылау жұмысына дайындық
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары