Шәкәрім Құдайбердіұлы өлеңіБейiс, дозақ молда айтқан сияқты емес, Ақылды адам оны анық сондай демес
Шәкәрім Құдайбердіұлы өлеңі
Бейiс, дозақ молда айтқан сияқты емес,
Ақылды адам оны анық сондай демес.
Құрсақтағы балаға осы өмiрдi
Ұқтыр десе, айтар ең қандай кеңес?
Сол сияқты мысал ғой ұқтыруға,
Дәл осындай қыз құшып, жемiс жемес.
Бiрақ қатты қуаныш не кейiс бар,
Дәлелiм – ұждан, зұлым бар тетелес.
Сондықтан бiр тексеру болмай қоймас,
Мұнымды әдiлетпен ойла да шеш.
Егер Құдай барлығы анық болса,
Тең болмас ақ жүрек пен сұм залалкес.
Бұл сөзге күндей ашық дәлелiм көп,
Не дiнмен, не ақылмен қылсаң да егес.
Соқыр ойлы, өзiмшiл бiр езуге
Қанша ғылым бiлсе де кiре алмайды ес.
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмір мен шығармалары
Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) жайында
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірбаяны (1858- 1931)
ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДИЕВ(1858-1931) ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚӨЗҚАРАСТАРЫ
Шәкәрім және парсы әдебиеті
Шәкәрім Құдайбердіұлы еңбектері
А.С.Пушкиннің шығармаларын аударудағы Шәкәрім Құдайбердіұлының шеберлігі
Қазақ ойшылдары дін туралы пәні семинар сабақтың әдістемелік нұсқауы
ШӘКӘРІМ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ДІНИ БОЛМЫСЫ
Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармашылығындағы адамгершілік мәселелер
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
ТОНЫКӨК
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Ерте Палеолит адамдары
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi