Велосипедшінің жүрген жылдамдығын табыңдар
Жылдамдық. Жылдамдықтың өлшем бірліктері
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру
ұжымшылдыққа, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырып
Пән аралық байланыс: математика
Көрнекіліктер: Р. Башарұлы Физика және астрономия оқулығы, В. И. Кем,
Б. Кронгарт Есептер мен жаттығулар жинағы , шың
Техникалық құралдар: компьютер, видеопраектор, постер қорғау
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындылығын, қажеті оқу құралдарын қадағалау және боялған асықтар арқылы топтарға бөлу
2. Үй жұмысын сұрау кезеңі
АВТО ОРЫНДЫҚ
Топ басынан оқушылар шығып үй тапсырмасына сұраққа жауап беріп
1. Қане, балалар қозғалыстың түрлерін атаңдаршы?
– Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыс ( анықтамасын айтады )
2. Қозғалысты қалай түсінесің? (денелердің қозғалысы)
3. Қандай қозғалыстар болады?(техникалық қозғалыс, соққан желдің қозғалысы, жәндіктердің қозғалысы, жануарлардың, адамдардың т. б)
4. Жолды қалай белгілейді және өлшем бірлігі
5. уақытты қалай белгілейді өлшем бірлігі
Сабағымыздың ұстанымы:
Маған айтшы – мен ұмытып қаламын
Маған көрсетші – менің есімде қалады
Өзіме істетші – мен сонда түсінемін
Әртүрлі қозғалыстар арасындағы айырмашылықтарды сипаттау үшін қозғалыс жылдамдығы деп аталатын физикалық шама енгізіледі. Осы жылдамдықты немен анықтаймыз немесе немен өлшенеді? (м с)
3. Жаңа тақырып: Жылдамдық. Жылдамдықтың өлшем бірліктері
υ=S t осыдан S - ті, t - ны табамыз? S=υ*t t=S υ
Жылдамдықтың басқа да өлшем бірліктері бар:
м с; мм с; км сағ; м мин; см с Әр түрлі өлшем бірліктермен жазылған жылдамдықты тек бір бірлікпен жазамыз немесе оны халықаралық бірліктер жүйесі (ХБЖ) деп атайды, ол м с
Сыныпқа сұрақ: м с; мм с; км сағ; м мин; см с қайсысын айналдырамыз? ( бірнеше оқушыдан сұрау - даралап сұрау)
4. Есептер шығару. Оқулықпен жұмыс
5 - жаттығу.
5. Кластер құру: υ=S t
6. Жаңа сабақты бекіту.
Білім теңіз түбі де, шегі де жоқ . Оқушылар топта есептер шығарады.
1 - топ:
№1.
108 км сағ =….. м с
18 км сағ=….. м с
№2.
208 м с жылдамдықпен қозғалатын ұшақ 6 сағат ішінде қандай аралықты ұшып өтеді?
2 - топ:
№1.
72 км сағ =….. м с
54 км сағ=….. м с
№2.
Велосипедші 1800 сішінде 9 км жол жүрген.
Велосипедшінің жүрген жылдамдығын табыңдар?
3 - топ:
№1. 36 км сағ =….. м с
18 км сағ=….. м с
№2.
Машина1500м с жолды36 км сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Осы жолды жүріп өткен уақытты анықтаңдар?
7. Қорытындылау: оқушыларға қойылатын сұрақтар
1. Қозғалыс жылдамдығы дегеніміз не?
2. Жылдамдықтың қандай өлшеу бірліктерін білеміз?
3. Жылдамдықты қандай әріппен белгілейміз?
4. Барлық денелердің жылдамдықтары бірдей ме?
5. Жылдамдық пен уақыт арқылы жүрілген жолды қалай өрнектейміз?
6. Жылдамдықтың бағытын қандай жағдайда оң, ал қандай жағдайда теріс деп алу келісілген?
8. Үйге тапсырма: §19, өзін өзі тексеру сұрақтары
9. Бағалау.
Өзін - өзі бағалау, өзінің жаңа біліміне баға береді
Ақмола облысы, Целиноград ауданы,
Красноярка ауылы, №25 орта мектебінің
Физика және информатика пәнінің оқытушысы
Харахаз Айнұр
Мәтінді есептерді геометриялық әдістермен шешу
Есепті ұйғарым әдісімен шығару
МОДЕЛЬ. МОДЕЛЬ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ МОДЕЛЬ ЖАСАУ КЕЗЕҢДЕРІ
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларына қозғалысқа берілген есептерін шешуді оқытудың әдістемелік тәсілдері
Бастауыш мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың логикалық алгоритмдік мәдениет элементтерін қалыптастыру
МӘСЕЛЕ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ МӘСЕЛЕЛЕРІ КІРІСПЕ
Ұлттық мазмұнды логикалық есептерді шығару жолдары
Ауданның өлшем бірліктерін қайталау
Ерте заманда, ешкі құйрығы келте заманда бір байда жүрген қойшы байдан көп жылдар бойы ақы ала алмаған соң және байдың қорлығына шыдай алмай бір түнде еліне қашып кетеді
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Бір күні елпелектей ұшып жүрген көбелек қораның төбесіне келіп қонады
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
Кәсіп етіңдер, мал табыңдар
Барлығының мақтана айтып жүргендері - жазғы демалыс
Студент мұғалімдік тәжірибеден өтуге келген сыныпта сыныпқа орыс тілі мен әдебиетінен сабақ беріп, өздері де мұғалімдік тәжірибеден өтіп жүрген екі студент қыз бар еді
Бұрынғы уақытта кең далада жүрген алты түлкі бас қосып, жолдас болыпты
Бірде гуманитарлық колледждің қазақ тілі мен әдебиеті мамандығында оқып жүрген студент қызға Тынышбай Рахымның өлеңін оқығанда, әлгі студент қыз