Менің жұмыс күнім
Қазақ тілі 8 сынып
3 деңгей бағдарламасы бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар
Үлгі:
Сабақ тақырыбы: Блум таксономиясы бойынша мақсаттар жүйесі:
БІЛУ: оқушыларға білім берудегі жұмыс күнінің маңыздылығын білу керек
ТҮСІНУ: Менің жұмыс күніне байланысты түсініктерді қалыптастыру керек (барлығы)
ҚОЛДАНУ: Өмірде жұмыс күнін дұрыс пайдалану
ТАЛДАУ: Менің жұмыс күнім тақырыбына байланысты сөйлемдерден модаль сөздерін талдауға қалыптастыру керек
ЖИНАҚТАУ: Менің жұмыс күнім тақырыбына байланысты постер жобасын қорғай білулері керек.
СИНТЕЗ және БАҒАЛАУ: Менің жұмыс күнім. (Эссе жазу)
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар білім беруде уақыттың маңыздылығын аша алады.
Менің жұмыс күніме байланысты мәтінніңді толықтыра алады
Сөздікпен ауызша және жазбаша жұмыс жасай алады
Модаль сөздеріне талдау жасау арқылы, білік дағдылары артады;
Менің жұмыс күнім тақырыбына постер жасай отырып, ойларын жүйелеп, жеткізе алады
Материалдың маңыздылығын бағалай біледі.
Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
АКТ арқылы, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау арқылы
жұптық, топтық, жекелей
Оқушыларды оқыту үшін бағалау түрлерін кіріктіру: топтық бағалау, жұптық бағалау, критерийалды бағалау.
Қажетті ресурстар: Интерактивті тақта, стикерлер, магниттер, флипчарт, фломастер, бор, бағалау парақтары.
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа қатысуы, дайындығын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау.
Психологиялық ахуал
Сенімді қарым - қатынас тренингі
Үй тапсырмасын сұрау
Аквариум әдісі
Топқа бөлу
Асық әдісі топқа бөлу
Жаңа сабақ түсіндіру
Дана үкі әдісі
Мәтін арқылы
сөздікпен жұмыс
(Жаңа сөздер)
Топтарға берілген абзацтарды аударуға - 4 мин
Аударманы сыныпқа ұсыну - 2 мин
Мәтінмен жұмыс
Жеке оқу - 1мин
Топта талқылау - 2 мин
Сыныпқа ұсыну - 2 мин
Ереже
Модаль сөздерге байланысты сөйлемдерге морфологиялық талдау жасау.
Менің жұмыс күнім тақырыбына
постер қорғау
Сергіту сәті Сағатпен дос болу
Менің жұмыс күнім.
(Эссе жазу)
Топтық бағалау, жекелей, критерийалды бағалау
Рефлексия
Пән мұғалімі: Ахметова Тулебике Ауезхановна
БАЛАЛАРДЫҢ ЛОГИКАСЫН ДАМЫТУДА ЖҰМБАҚТАРДЫҢ ТӘРБИЕЛІК РОЛІ
ЕКІНШІ СЫНЫП АТАМҰРА ЖӘНЕ АЛМАТЫКІТАП БАСПАЛАРЫНЫҢ ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ
Мәшһүр-Жүсіп тілінің грамматикалық ерекшеліктері
Көркем әдебиет стилінде көп мағыналы сөздердің қолданылуы
Оқшау сөздер және оның сөйлемдегі қызметі
Ана тілім - ардағым. Тілді зерттеу
Қарагөз трагедиясы. Махаббат мұңы
Мұқағали Мақатаевтың сырлы да сынды өмірі
Қазақтың тұрмыс-салт жырларының типологиясы
Қазақстан Республикасының 15 жылдығы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық