Оқушылардың оқу құралын тексеру
Қазақ тілі 3 класс
Сабақтың тақырыбы: Ц дыбысы
Мақсаты:
Білімділік: Ц дыбысының айтылуы мен ц әрпі бар сөздердің жазылуын түсіндіру.
Дамытушылық: сөзжұмбақ, ребус шешу арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік мәні: цирк өнерпаздарының өнерін бағалауға, белсенділікке баулу;
Сабақ типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақ түрі: дәстүрлі сабақ
Көрнекілік: Ц әрпі, бейнелі сурет, Цирк көрінісі, интерактивті тақта, слайдтар, сөздік жұмысы
Әдіс - тәсіл: Сын Тұрғысынан Ойлауды Дамыту старатегиялары; ой шақыру мағынаны тану, топтастыру ой шақыру т. б. тест, бағалау
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың оқу құралын тексеру.
Ой шақыру Жұмбақ шеш.
Көкқұтанша ақ айдында.
Бір аяқпен тұрады.
Тұмсығымен ол мұнда,
Шыр айналып шығады.
- Циркуль
Циркуль – оқу құралы (затты көрсету)
- Циркуль сөзі қандай дыбыстан басталған?
- Ц дыбысы
Біз бүгінгі сабақта Ц дыбысын өтеміз.
Мағынаны тану.
Ц дыбысын айту.
Ц – тіл алды, қатаң дауыссыз дыбыс.
Ц дыбысы Қазақ тілінің төл сөздерінің құрамында кездеспейді.
Орыс тілінен енген сөздермен, терминдерге тән.
Ц – қатаң дауыссыз дыбысты белгілейтін әріп.
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Электронды оқулықтың көмегімен информатика пәнінің оқыту әдістемесі
Интерактивті элементтері бар слайдқа негізделген электрондық оқыту курстарын құрудың қуатты құралы
Электрондық оқулықтың құрылымы
Оқыту процесін компьютерлендіру проблемалары және перспективалары
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ ҚҰРАЛЫН ЖАСАУ НЕГІЗДЕРІ
Электрондық оқулықпен оқытудың негізгі мақсаты
Информатиканы педагогикалық технологиялар негізінде оқытудың теориясы
Activ studio жалпы мағлұмат
Оқу үрдісінде мультимедиа технологияларын қолдану
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ