Сандардың нумерациясы

Математика
№1. Тақырыбы: Сандардың нумерациясы.
Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру.
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ. Жаңа сабақ: кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)
- Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз.
1. Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.

2. Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.
№ 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру.
699 – 90 808 – 80
400 + 80 400 + 8
550 + 50 550 + 5
998 – 900 998 – 90
665 – 60 – 5 = 665 – 5
№ 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу).

Павлодар облысы, Баянауыл ауданы,
Лекер жалпы негізгі білім беру мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Тасыбаева Канипа Казесовна
Сандардың нумерациясы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту
100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу
Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың жалпы мәселелері
Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының математика оқулығы
Сан және санау әрекетін балабақшада оқытудың әдістемелік негіздері
Математиканың бастауыш курсындағы жай есептердің түрлері, оларды шешудің әдіс-тәсілдері
Математиканы оқыту міндеттері
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым
Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең
Рационал сандардың периодты ондық бөлшек түрінде жазылуы
Өзара жай сандардың анықтамасын білу
Сандардың өзгеріс ауқымын тап