Жалқау баланың суретін салу

Сабақтың тақырыбы: Жалқау немере
Сабақтың мақсаты:
- оқушыларға еңбек ету туралы негізгі ойды ұғынуға көмектесу.
Сабақтың міндеттері:
- оқушылардың топпен жұмыс жасауына бағыт беру;
- оқушыға жағымды, жағымсыз әдеттерді білуге және оларды салыстыруға
орта құру;
- алған білімдерін өмірлік жағдайларда дұрыс қолдануға жағдай жасау.

Күтілетін нәтижелер:
- білім алуға, кітап оқуға, еңбек етуге үйренеді;
- өз ойын айтуға үйренеді;
- дәлелдеуге үйрену;
- өз бетінше жұмыс жасауға үйренеді;
- теориялық білімдерін практикада зерттей алады;
- бір - бірінің жауабын соңына дейін тыңдауға дағдылана алады.
Сабақтың әдісі: RWCT жобасының әдістері
Сабаққа қажетті материалдар:
Интерактивті тақта, ақ қағаз, тапсырмалар, сызғыш, қарындаш, кері байланыс парақтары, бақылау парағы.

Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
Музыка
Ой қозғау
- Ертегі туралы не білеміз?
Дәптердегі жұмыстар.
Жеке жазу. Жұпта ойын таныстыру. Топта талқылау. Ұжымның ойын ортаға салу.

Әр топтан бір оқушы шығып айтады

ІІ. Мағынаны ашу
Мәтінмен жұмыс. Ертегіні мәнерлеп оқу. Мәтінді оқиды.
Кубизм стратегиясы
Сыныпты 6 топқа бөлу. Әр топқа кубтың қырларына байланысты тапсырмалар беру.

І топтың тапсырмалары.
Суреттеңіз.
- Жалқау баланың суретін салу.
- Жалқау немереге сипаттама беру

ІІ топтың тапсырмалары.
Қолданыңыз.
- Жалқау баланы біз қай жерден көре аламыз?
- Тағы да қандай басқа ертегілерде жалқаулық туралы айтылған

ІІІ топтың тапсырмалары
Талқылаңыз немесе қарсы шығыңыз
- Жалқау бала біздің сыныпта бар ма?
- Сенің досың жалқау болса, сен онымен дос боласың ба?

ІV топтың тапсырмалары
Ойыңызбен байланыстырыңыз.
- Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті деген мақалды қалай түсінесің?
- Бұл ертегі неліктен осылай аталған?

V топтың тапсырмалары
Зерттеңіз.
- Жалқаулық туралы мақал - мәтелдер жазу.
- Немересінің еңбек етуіне не әсер етті деп ойлайсың?

VІ топтың тапсырмалары
Салыстырыңыз.
- Осы ертегіге сен қалай басқаша ат қояр едің?
- Жалқаулықты болдырмау жолдарына байланысты ережелер жазу
Әр топ өздерінің жасаған жұмыстарын қорғайды.
Оқушылардың ойын ақ қағазға жазады.

ІІІ. Ой толғаныс
Бес жолды өлең құрастыру
1. _________Жалқау.
2. _________жаман, еріншек.
3. _____шаршайды, істегісі келмейді, тәртіпсіз.
4. Жалқаулық - жаман әдет.
5. ______________Еріншек.

Жеке жұмыс істейді, жұппен ойын бөліседі, топта талқылайды, әр топтан ең жақсы деген жұмыс оқылады.
Мен қандаймын? - оқушылардың шығармашылық жұмыстары.
Сабақтың басына оралу, толықтыру
Гүл өсірсең, терлеп, --------- Сабағыңды жөндеп,
Мұның аты – еңбек. --------- Әзірленсең – еңбек.
Кесте тіксең зерлеп, --------- Қиындықтың бәрін,
Мұның аты – еңбек. --------- Еңбек қана жеңбек.

Үйге: Жалқауға хат жазу
Бағалау: қорытынды жұмыстар бойынша бағалау



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының ертегілер арқылы қиялын дамыту
Төменгі сынып оқушыларын оқытудағы ойын технологиясының тиімділігі
Ә. Дүйсенбиевтің қазақ балалар әдебиетінің тарихындағы өзіндік орны
Оқушының оқыту процесіндегі еңбек тәрбиесі
Қадыр Мырза Әлінің балалар поэзиясына арналған шығармаларын жинақтарынан топтастыру
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
Еңбек тәрбиесі
Сын тұрғысынан ойлау және оны дамыту туралы психологиялық-педагогикалық көзқарастар
Мектепке дейінгі бала портфолиосы
Баланың мектепке келу мәселесі
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Қазақстан опера өнерінің негізін салушы сахна жұлдыздары
Іргетастарды салу
Салық салу түсінігі.
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Салық және салық салуды құру негіздері
Жылжымайтын мүлікке салық салудың жалпы теориялық негіздері
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Баланың қылмысы, ананың көз жасы