Мұғалімнің оқуы

Бастауыш сынып мұғалімі
Азиева Нурлыгул Изиметовна

Білімділік: П дыбысы және П әрпінің баспа түрімен таныстыру. П дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге, әрі дауысты, дауыссыз дыбыстарды бір - бірінен ажырата білуге үйрету. П дыбысы бар сөздерді буынға бөлуді үйрету мақсатында сөйлем құрастыра білуді үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп оқуға, сұраққа толық жеткізе білуге, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу
Сабақтың жабдықталуы, көрнекілігі: суреттер, әріптердің жазба. баспа түрі әріптер буындар
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Сабағымызды бастамас бұрын Жануарлармен билейік тренингін өткізелік.

Үй тапсырмасы: Ү ү әрпін әдемі етіп жазу."Сен бақытты ұлансың" өлеңін мәнерлеп оқу.
Өте жақсы.
Жаңа сабақ. Пп дыбысы мен әрпі
Интерактивті тақтадан парта суреті көрсетіледі.
- Бұл ненің суреті?
- Парта
- Буынға бөлейікші
Пар - та
П әрпінің орнын анықтайық
Келесі Шардағы буындарды оқып көрелік.
Па, по, пе, пи, пу, пі
Бағандағы сөздерді оқу
П әрпі неге ұқсайды? Бейне сабақ (электронды оқулық)
П п дыбысын бірнеше рет айту
П дыбысы созылып айтылмайды, сондықтан дауыссыз дыбысқа жатады.
Ендеше, Кітап мәтінін оқимыз.
Мұғалімнің оқуы.
Оқущыларға оқыту
Кітап қай жерде басылып шығады?
Ол туралы әңгімеле
Ойланайық айдарымен жұмыс

Суретпен жұмыс.
Кітап, Абай, әңгіме, газет
Жатқа, Ыбырай, ертегі, журнал
Оқиды, Шоқан, өлең, көп
Осы тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап берелік.
Шәріп қайда келді?
Ол нешінші сыныпта оқиды?
Қандай кітаптарды ұнатады?
Кітаптарды қайда жинап қойған?

Ендеше П әрпін жазып үйренейік. Ауада жазып көрсету. (Бейне сабақ)
Сонымен балалар, П дыбысы сөздің... бөлімімен бекітейік.
Оқушыларды мадақтау.
Үйге тапсырма беру.



Ұқсас жұмыстар

Сөздік әдіс
Есту қабілеті зақымдалған балалардың сөйлеу тілінің жағдайы
Бастауыш сынып оқушыларының даму ерекшеліктері
Көркем шығарманы талдау мен дамыту бағыттары
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
КӘСІБИ ҰСТАЗ – БІЛІМДІ ОҚУШЫ
Әдебиет сабақтарында инновациялық әдіс
Мәнерлеп оқуда зор рөл атқаратын интонация
Оқыту оқушы мен мұғалімнің өзара бірлесіп жасайтын әрекетінен тұратын күрделі процесс
Айнагүл апай мектепте ұстаз болып, Игерген мұғалімнің мамандығын
 Мұғалімнің кәсіби шеберлігі - сапалы білім кепілі
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң жұмыс істеп жүріп оқуын ФЗО (фабрика - зауыт оқуы) қабырғасында жалғастырды
Мектеп бітірген жылы үлкен ағасы бұған өзі де ұнатып қалап жүрген әдебиеттің оқуына барғанын қолдап, кеңес бере отырып, оқимын деген адамның бәріне заң ортақ қой деген еді
Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті
Мұғалімнің кәсіби білімін көтеру
Қазіргі білім беру жүйесіндегі мұғалімнің жеке тұлғасына деген талаптар
Мұғалімнің тұлғасы
Мұғалімнің өздігінен білімін жетілдіруі, ізденушілігі
Белсенділік мұғалімнің кәсібилігінің көрсеткіші екенін дәлелдеу