Оқушылардың оқуы

Тақырыбы: Ақсақ киік С.Сейфуллин .
М ы: оқушылардың киікке деген жанашырлығын оятып, жалпы жануарларға деген сүйіспеншілікті арттыру, жалпы табиғатқа деген қамқорлық қасиеттерін арттыру.

Барысы: 1. Ұйымдастыру.
- Ана тілі сабағында қандай бөлімді өтіп жатырмыз?
- Оқушылар: Табиғат – менің өз үйім
- Жақсы үйге қандай тапсырма берілді? (Алтай аясында)
- Дұрыс. Бұл өленде қандай тау туралы жазылған? (Алтай тауы)
- Қазақстанда тағы қандай тауларды білесіңдер?
(Алатау, Көкшетау, Тарбағатай, Семейтау, Көкен)

2. Тапсырмалармен жұмыс.
1. Ақын Алтай тауының әдемілігі туралы не дейді?
2. Алтайдың биіктігі не делінген?
3.Алтай аясында қандай аңдар мен хайуанаттар мекендейді?
4.Алтай тауынан өндірілетін кендерді ата.

3.Алтай тауының қандай екенін оқып, қуанып отырмыз.
Сол қуанышқа арнап Алтай әнін орындап берейік.

4. Мұғалімнің түсінігі бойынша , оқушылармен әңгіме. Жануарларды қорғау туралы әңгіме.
Бүгін біз жануарлар туралы айтып кеттік. Жануарлар әлемі – табиғаттың бөлінбес құрамдас бөлігі. Қазіргі кезде табиғатқа жаман көзқараспен, қарайды. Жануарларды, адамдар жойып бара жатыр, кейбір жануарлардың мүйіздері бағалы деп жойылады. Сондықтан бүкіл халық оларды қорғауға ат салысады. Сондықтан оларды атуға тыйым салынған. 1966 жылы арнаулы Қызыл кітап ұйымдастырылды.
- Күй таспадан күй тыңдау.
- Бұл әуеннен сен нені көзіне елестетің? Әуен қандай? (қайғылы)
- Дұрыс айтасыңдар. Бұл әуеннен сен бір елсіз даланы елестетесің. Сол елсіз далада бір жараланған жануар көзіңе елестейді.
- Міне, сол жараланған жануар киік екен. Бүгін сол жараланған киік туралы Сәкен Сейфуллин өлең жазған. (С. Сейфуллин портретін көрсету)
- 6. Мұғалімнің оқуы.
- 7.Сұрақ – жауап жұмысы .
- 8. Оқушылардың оқуы.
- 9. Сөзжұмбақ шештіру

Жауабы:
1. Жазық жер
2. Баста орналасқан мүше.
3. Көкеніс.
4. Қосмекенді
5. Тамақ.

10. Сабақты пысықтау үшін тестілер.
а) Біз өтіп жатқан бөлімнің тақырыбы.
б) Қыс бейнесі
ә) Жақсы – ай мен күндей
в)Табиғат – менің үйім.

2. Мұхтардың күшікті құтқарғаны туралы әңгіменің аты:
а) Қайырымдылық
ә ) Көкшенің көрінісі
б) Өзен

3. Өзен өлеңінің авторы:
а) М.Мақатаев
ә) А. Байтұрсынов
б) Абай Құнанбаев

5. Киік жараланған дала:
а) Кең дала
ә) Бетпақдала
б) Суық дала.

11. Сабақтағы балаларды бағалау.
12.Үйге тапсырма беру.



Ұқсас жұмыстар

Lesson Study туралы пікірлерін түсіну үшін зерттелетін оқушылардан сұрау
Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға үйретудің әдістемесі мен мүмкіндіктері
Сөздік әдіс
Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқу дағдысын үйрету технологиясы
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Көркем шығарманы оқытудың әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының даму ерекшеліктері
Оқу және оқыту әдіс-тәсілдері
Көмекші мектеп бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысының ерекшеліктері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң жұмыс істеп жүріп оқуын ФЗО (фабрика - зауыт оқуы) қабырғасында жалғастырды
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы