Бірнеше балалардың отбасы мүшелерінің жұмыс жасап жатқан сәттерінен үзінділер көрсету
Білім саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қоршаған орта
Мақсаты: Балаларды өзінің отбасылары, олардың мейірімділігі мен жанашырлығы туралы әңгімелеуге талпындыру. Отбасы мүшелерінің іс - әрекеттерін баяндауға, байланыстырып сөйлеуге, әңгімелей білуге үйрету. Отбасына және туған үйіне деген махаббат сезімін тудыру. Өздерін қоршаған ортадағы адамдармен, туыстарымен жақсы қарым - қатынаста болу әрекеттерін жетілдіру.
Әдіс - тәсілі: Көрсету, ой қозғау, түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту, ойын.
Көрнекілігі: Отбасы мүшелерінің суреті, теледидар, айна, ағаштың макеті.
- Балалар, сендер бір - бірлеріңмен доссыңдар, ендеше бәріміз сиқырлы сөздер ойынын ойнайық.
(Балалар бір - біріне жақсы тілектер айтады)
Теледидардан бейнеролик көрсетіледі. Бірнеше балалардың отбасы мүшелерінің жұмыс жасап жатқан сәттерінен үзінділер көрсету.
- Балалар, біз теледидардан кімдерді көрдік?
- Анамызды, әкемізді, әжемізді, атамызды, аға, тәтелерімізді көрдік.
- Дұрыс айтасыңдар, бұл адамдарды бір сөзбен жалпы қалай атаймыз?
- Отбасы мүшелері деп атаймыз.
- Теледидардан тамашалағанымызда Асланның атасы не істеп жүр?
- Қар күреп жүр.
- Ал, Назеркенің әжесі не істеп отыр?
- Көрпе тігіп отыр.
- Ал, Еркеназдың мамасы ше?
- Тамақ пісіріп жатыр.
- Ал, папаларымыз үйде не істейді?
(Әр бала өзінше жауап береді)
- Балалар, сендер үйде мама, папаларыңа көмектесесіңдер ме? Қалай көмектесесіңдер?
- Үй жинаймыз, ыдыс жуамыз, шай дайындаймыз, киімімізді жинап қоямыз.
Дидактикалық ойын: Мен кімге ұқсаймын?
Балалар қолдарына айна алып, өздерінің кімге ұқсайтындарын айтып, мақтан етіп, үлгі тұтатын отбасы мүшелері туралы айтады.
Сергіту жаттығуы:
Бір үйде біз нешеуміз?
Бір үйде біз бесеуміз.
Бас бармақ - әкем
Балан үйрек – анам
Ортан терек – ағам
Шылдыр шүмек – мен
Кішкене бөбек – мен
- Балалар, бізде балабақшада бір отбасымыз. Мен сендерге Отбасы ағашын алып келдім. Осы ағашқа әрқайсымыз өз суретімізді іліп, үлкен отбасын жасайық.
(Балалар өз суреттерін ағашқа іледі)
- Мінекей, балалар, біз де енді үлкен, тату - тәтті отбасы болуымыз керек. Бір - бірімізге қамқор болып, әрдайым көмектесіп жүруіміз керек. Сонда біздің отбасымыз берекелі де, мерекелі болмақ!
Күтілетін нәтиже: Білуі: Отбасы мүшелері туралы біледі
Меңгеруі: Сұраққа толық жауап беруді, көргендерін баяндай білуді үйренеді.
Отбасын құру және оның проблемалары
Отбасы құқық негіздері
Жас отбасылар туралы
Әдебиет сабағындағы көрнекілік
Отбасы тәрбиесі жағдайында қарым - қатынас мәдениетін қалыптастыру процесі
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың алатын орны
ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫ : ДӘСТҮР ЖӘНЕ ЖАЛҒАСТЫҚ
Жас отбасының қалыптасуы мен нығаюында мемлекеттік әлеуметтік саясаттың рөлі
Қазақ хандығы кезіндегі ұлттық тәрбие көріністері
Халықтық педагогиканың бала тәрбиесіне ықпалы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi