Ойын арқылы ойлау қабілеттерін арттыру
Жылдық қорытынды ойын - сауық.
Жобаға қатысушылар: №3 естиярлар топ балалары
I топ Қарлығаштар
II топ Жұлдыздар
Жобаның жоспары.
Білім беру саласы: 1. Әлеуметтік орта
2. Шығармашылық
3. Таным
Оқу іс - әрекетінің түрі: 1. Айналамен таныстыру, экология.
2. Көркем әдебиет.
3. Ән - күй.
4. Математика
Тақырыбы: Не? Қашан? Қайда?
Мақсаты: 1. Көктем мезгілі жайлы білімдерін
кеңейту.
2. Балаларға әр түрлі тапсырмалар бере отырып, олардың ойлау қабілеттерін, сөздік қорын, белсенділігін, қиялын дамыту. Төтенше жағдай байланысты суреттерді қарастырып, қандай төтенше жағдай және қандай қауіпсіз ережелерін сақтау керектігін айтуға ынталандыру. Ойын арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Ұйымшылдыққа, татулыққа, табиғатты аялай білуге тәрбиелеу. Достық, ынтымақтастық, адамгершілік қасиеттерге баулу.
Әдісі: Сұрақ - жауап, әңгімелесу, ой қозғау.
Көрнекілік: Слайд, зырылдауық, мольберт, кемпірқосақ, музыкалық барабан, сиқырлы дорбалар.
Сезімін ояту, ынталандыру.
Құрметті қонақтар!
Көптен күткен қорытынды сайысымыз да келіп жетті. Олай болса осы сәтке жарып шыққан топтарды ортаға шақырайық!
Қош келіпсіздер!
Ойыншықтарды бастамас бұрын бір - бірімізге деген жақсы тілектерден бастасақ қайтеді.
Ұйымдастыру ізденіс.
- Жарайсыңдар, балалар!
Олай болса қане ойын орындарына жайғасайық. Ойын шартымен таныстырып өтейін. Қай топ сұраққа бірінші дайын болады, сол топтағы бала бірінші ойыншықты басу керек. Сұраққа дұрыс жауап берген топқа сиқырлы дорба беріледі. Ойын соңында дорбаларын санаймыз. Қай топта сиқырлы дорба көп болса, сол топ жеңеді деп есептеледі. Егер сұраққа 1 топ жауап бере алмаса, 2 топ жауап жауап бере алады.
- Сендер дайынсыңдар ма?
Олай болса мына сиқырлы зырылдауықтың бірінші сұрағына назар аударайық.
Өскемен қаласы әкімдігінің
“№100 Балабақша – бөбекжайы” КМҚК
(№ 3 “Балдәурен “ естиярлар тобы)
Тәрбиешілер:
Толыкова Ардак Кенесхановна
Ауганбаева Шинар Ромашевна
Не? Қашан? Қайда? жүктеу
Ойлау қабілетіне анықтама
Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық тұрғыдан дамуына ойын арқылы ықпал жасау
Логикалық ойындар арқылы балалардың танымдық қабілеттерін дамыту
Математика сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛА ТІЛІН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Асықтың түрлерімен атаулары
Физика сабағында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту
Оқыту кезінде оқушылардың білімін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды пайдалану
Баланың логикалық ойын дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілеттерінің даму ерекшеліктері
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі