Өткеніңді білмей, болашағыңды бағамдай алмайсың деген аталы сөзді жас жеткіншектің бойына сіңіру

Түсінік хат
Ұлы дала тарихы факультатив сағаттарында Ежелгі Қазақстан тарихы сабақтарында қамтып өту мүмкін болмайтын тұстарын оқушыларға тереңірек ұғындыра түсу үшін сабақты түрлендіріп, әр түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланып, өзімнің жинақтаған тәжірибемді сарып етіп, балалардың бойында өткен тарихтан нәр ала алатындай бала жадында отан тарихына деген сөнбес қызығушылық ояту – менің мақсатым.
Өткеніңді білмей, болашағыңды бағамдай алмайсың деген аталы сөзді жас жеткіншектің бойына сіңіру. Адамзат тарихының жас баланың өсу, жетілу барысы секілді өткен өз жолы болғанын салыстыра саралай алса, оқушыларымның бұл – жетістігі болары анық.
Өте ұзақ тас дәуірі, одан кейінгі қола дәуірінің жетістігі және темір дәуіріндегі тайпалық одақтар мен алғашқы мемлекеттік құрылымдар туралы әр түрлі сипаттағы сабақтар өту – балаларға қызықты және ұғынықты болар деп ойлаймын.
Оқушылардың ғылыми жүйелі және бірізді білім алуына мүмкіндік туғызып, сабақтарымда барынша оқытудың жаңа технологияларын пайдаланамын.
Сабақ өту барысында сөз саптау, сөйлеу мәдениетін көтеру және адмгершілікті, өркениетті қоғамның тұлғалы, мемлекетшіл және ұлтжанды азаматын қалыптастыру – менің асыл мұратым.

Тақырыптар
1 Ежелгі және қазіргі Қазақстан
2 Терімшілік пен аңшылық – ежелгі адамдардың кәсібі
3 Қауым және қоғам деген не?
4 Тобыр мен ру
5 Тас еңбек құралдары мен қарулары
6 Сананың дамуына еңбектің әсері
7 Әртүрлі діни сенімдердің пайда болуы
8 Адамзат қоғамының үнемі өзгерісте болуы
9 Қола дәуірі - зергерлік өнердің бастауы
10 Темірді игеру
11 Сақтар туралы жазған авторлар
12 Сақтар – жауынгер халық
13 Ежелгі Египет қабірханалары мен сақ қорғандарының ұқсастықтары
14 Аң және полихромдық стилдердің ерекшеліктері
15 Обалар мен қорымдар
16 Сақ қорғандарының қазіргі жай - күйі
17 Сауда жасау қалай пайда болған?
18 Мәдениет деген не?
19 Материалдық және рухани мәдениет
20 Қазақ жеріндегі алғашқы мемлекеттік құрылымдар
21 Қазіргі мемлекеттер
22 Өркениет деген не? Көшпелі өркениет
23 Ежелгі Қазақстан тарихының терминдері
24 Ежелгі дәуір ауыз әдебиеті
25 Ежелгі Қазақстан тарихынан тесттер
26 Тарихи мозайкалармен жұмыстар
27 Ежелгі Қазақстан
Тарихи есімдер
28 Көп нүктенің орнындағы тиісті сөзді табу
29 Пән бойынша тест орындау
30 Сөзжұмбақтар құрастыру
31 Ежелгі Қазақстанның басты оқиғалары
32 Алғашқы қауымдық қоғам мен таптық қоғам
33 Тас, қола және темір дәуірлерін салыстыру
34 Адамзаттың асыл мұраты

Оңтүстік Қазақстан облысы Шымкент қаласы
№50 А.Байтұрсынов атындағы мектеп-гимназия
тарих пәнінің мұғалімі Изетова Ханым Басқанқызы



Ұқсас жұмыстар

Ұлы дала оқу пәнінің мақсат, міндеттері және қызметі
Қaзaқстaнның ұлттық жaңғыpуы және демокpaтиялық құқықтық мемлекет құpу
Мәдениет жүйесіндегі мұражай
РУХАНИ ЖАҢҒЫРУДЫҢ ТӘРБИЕЛІК ТАҒЫЛЫМЫ РУХАНИ ЖАҢҒЫРУДЫҢ ЖАРҚЫН ЖОЛЫ
Шешендік - қазақ елінің көнеден келе жатқан дәстүрлі тіл өнері
Ақыл-ой тәрбиесіндегі Абайдың көзқарасы, қарасөздерінің тәрбиелік мәні
МӘДЕНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖӘНЕ ОТБАСЫ ТӘРБИЕСІ
Маңғыстау фразеологиялық ономастикасы: адай этнонимі
Шешендік сөздер түрлері
Рухани – адамгершілік тәрбие
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
ӨМІРҰЛЫ ЖАСЫБАЙ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Сөздік
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Chipset дегеніміз не?
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Жастардың әлеуметтік қазіргі жағдайы мен перспективасы