Джиксо стратегиясын қолдану
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақ тақырыбы: Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі).
Мақсаты:
Білу керек: Өз ойын жеткізе білу.
Түсіну: Сыбырласу, сөз тасу жақсылыққа жеткізбейтінің түсіну.
Қолдану: Күнделікті өмірде қолдана білу
Талдау: Ертегінің идеясын болжайды.
Жинақтау: ертегіні өмірмен байланыстыру.
Бағалау: Күнделікті өмірден мысалдарды келтіре білу.
Көрнекілік: интербелсенді тақта, презентация, А4, маркер, қалпақ.
Қолданылған модульдер:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , Талантты және дарынды балаларға білім беру , Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ,
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту , Білім берудегі басқару және
көшбасшылық
Стратегиялар, әдістер: Шаттық шеңбері , Миға шабуыл , Джиксо әдісі, Ой шақыру стратегиясы, Ыстық орындық
стратегиясы, Сиқырлы қалпақ стратегиясы
1. Тұлға аралық байланысты орнату.
Ыстық алақан музыка әуенімен шығып тұрады.
2. Топқа бөліну.
Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді
І топ - Қасқыр
ІІ топ – Түлкі
ІІІ топ – Жолбарысы
ІҮ топ - Аю
Топ ұстанымын еске түсіру
3. Сыныптың білім деңгейін анықтау. Кері байланыс.
1. Ыстық орындық стратегиясы
Орындықты отырған оқушыға сұрақ қояды.
Оқушылар түйінді сөз, қорытынды шығарады.
4. Оқушыларды сабаққа мотивациялау
Ой шақыру
- Жұмбақ шешу
Ыржияды, күледі,
Басқан ізді біледі.
Таусылмайтын шабысы,
Жұртқа мәлім жүрісі.
Түлкі .
- Тоң мойынды жуан көк,
Желіп, жортып бүкеңдеп,
Несібесі даладан,
Еңбек қылмай жүрер тек.
Қасқыр .
6. Оқулықпен жұмыс.
Джиксо стратегиясын қолдану
7. Сергіту сәті.
интербелсенді тақтадан Ұлытау электрон сергіту сәті көрсетіледі.
8. Топтық жұмыс.
- Тапсырмалар беру:
Қасқыр тобы - ертегіні рөлге бөліп оқу
Түлкі тобы ертегі мазмұнына байланысты мақал - мәтел жазу (постер)
Жолбарыс тобы Мәтіннен сұрақтар дайындау
Аю тобы ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беру (постер)
Сиқырлы қалпақ стратегиясы
Рудный қаласының
№19 орта мектебі КММ
бастауыш сынып мұғалімі:
Ашуханова Анар Кундыбековна
Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі). жүктеу
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Әдіс грек
Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның бір модулі қалай және неге енгізілгені туралы рефлексивтік есеп (2000 сөз)
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Ойын сабақ технологиясы
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Педагогикалық практикадан есеп
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – технологиясы
Сыни ойлау туралы түсінік
Бастауыш сыныптың математика сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
GRAPH кітапханасын қолдану
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
ӘЛЕУМЕТТАНУ ТЕОРИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
МИКРООРГАНИЗМДЕРДІ МАЛ АЗЫҒЫН ДАЯРЛАУДА ҚОЛДАНУ
Сөз қолдану мәдениеті