Сөзбен сомдалған тұлға Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары
Сөз өнері 5 - сынып
САБАҚ: Сөзбен сомдалған тұлға
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: Оқушылар Сөзбен сомдалған тұлға тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдары туралы түсінік алады.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдарын біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Сөзбен сомдалған тұлға тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдарын түсінеді, көркем шығармада таба алады
Кейбір оқушылар орындай алады: Сөзбен сомдалған тұлға тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдарын практикада қолданыла алады
Басы. Білу.
Түсіну
1. Броун әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу.
2. Абайдың образын оқимын: Қаһарман іштей түлеп өседі. Демек, рухани мағынасында Абай, бір жағынан, сыр мен сезімнен, ой мен санадан құйылып жасалған терең психологиялық тұлға. Бас кейіпкердің парасат пен философияға толы болмыс - бітіміндегі қайталанбас қадыр - қасиетте осында жатыр. Абай - кең құлашты, мол тынысты эпикалық тұлға.
3. Сұрақ: Бұл не деп ойлайсыңдар? (Образ немесе көркем бейне)
4. Теориясын оқыту
Образ, көркем бейне - шындықты танып - білуде әдебиет пен өнерге тән ерекше эстетикалық категория. Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген құбылысты (көбінесе әдеби қаһарман бейнесін) Образ деп атайды. Бұл тұлғаны (Абайды) автор эпопеяның басынан аяғына дейін өрмек тоқығандай, бір де бір тінін үзбестен тартып, асықпай өріп шығады. Көл - көсір нақты да затты деталь, ұшан - теңіз психологиялық анализ, сан - сала іс - әрекет, қимыл - харекет - осылардың бәрі Абай тұлғасын сомдауға қызмет етеді.
Ең қарапайым мағынасында – образ суретті сөз. Жансыз табиғатқа жан бітіру.
Көркем шығарма (Художественное произведение; artwork) — баспада жариялау үшін, фильм, бейнежазбалар жасау үшін мультимедиа жүйелерінде дайындалған иллюстрациялар немесе графиктер: сызбалар, суреттер, фото суреттер, карталар, схемалар және т. б.[1]
Талдау ОБразды тап:
Күлімсіреп аспан тұр,
Жерге ойлатып әр нені (Абай)
Гималай – көктің кіндігі,
Гималай – жердің түндігі. (І. Жансүгіров)
Елсіз жер... еңіреген інгенде күй,
Селеулер жел оятқан билеген би.
Аулақта қорқақ қоян зар тыңдаған,
Тұқырып қала берген шеңгел мен ши. (І. Жансүгіров)
Соңы
Жинақтау
Бағалау 1. Алдар Көсе туралы мультфильм көрсетіледі
2. Тапсырма: Алдар Көсенің образын сомдаңдар
Зуылдақ әдісі арқылы 1 оқушы сабақта өткенімізді 1 минут ішінде, тоқтамай айтып береді
Мектеп: Малонарым орта мектебі КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Каирбаева Диана Ермаковна
Сөзбен сомдалған тұлға. жүктеу
30- жылдардағы қазақ басына төнген нәубетті оқыту
Шығарманың көркемдік ерекшеліктері
Халық педагогикасындағы дене тәлім – тәрбиесінің негізгі қағидалары және соның ішіндегі дене тәрбиесінің маңызы
Сауықтыру міндеттері - дене тәрбиесі жаттығулары көмегімен мектепке дейінгі балалардың денсаулықтарын күшейту
Ясауи жолы – дініміз бен діліміздің темірқазығы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту тақырыбында
Қ.Жұмаділовтың «Дарабоз» дилогиясында хандар образы
Абай жолындағы Құнанбай бейнесі
Көркем прозадағы деректілік және психологизм
Поэзиялық шығармаларды оқыту
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Алтай осы жерден басталады
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі