Күзгі орманға саяхат

Білім беру саласы: Таным.
Оқу іс – әрекеті: Қоршаған орта.
Бөлімі: математика, экология негіздері, құрастыру.

Тақырыбы: Күзгі орманға саяхат.
Мақсаты: балалардың күз туралы және табиғаттың күз мезгіліндегі ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелеп, қорытындылау
Білімділік: балалардың жыл мезгілі Күз туралы, күз айлары және оның маусымдық белгілері туралы білімдерін бекітуге жағдай жасау;
Жыл мезгілі - Күз тақырыбы бойынша сөздік қорларын байытуға мүмкіндік туғызу;
Дамытушылық: есте сақтау, қиялдау және логикалық ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту,
Тәрбиелік: күзгі көріністің сұлулығын сезінетін эмоцияларын туғызу; әсемдік сезіміне тәрбиелеу.
Билингвалды компонент: күз мезгілі, жапырақтар сарғайды, жаңбыр.
Сөздік жұмыс: алтын, түрлі – түсті, ерте, кеш, жапырақтар түсті.
Алдын – ала жүргізілетін жұмыстар: күз мезгілі туралы әңгімелеу, күз туралы өлең, тақпақтарды жаттау. Күзгі табиғатқа бақылау жасау, жапырақтар жинау; күзгі суреттерді қарау, жұмбақтар шешу, құстар мен жануарлар жөнінде әңгіме өткізу.
Технологиялық қамтамасыз ету: АКТ, слайд - жыл мезгілдері, бейнеролик Күзгі орман , гуашь, қылқалам, альбом парағы (жапырақтың кескіндері бар), су құйылған стакан, сүрткіш, пакет, апельсин, желдеткіш - веер, музыка.

Жүру барысы: Тәрбиеші: балалар, кәне бәріміз шеңберге тұрайық.
- Амансың ба, алтын күн ( қолдарын жоғары көтеру)
- Амансың ба, көгілдір аспан ( қолдарын жанынан жоғары көтеру ).
- Амансың ба, самал жел( қолды жоғары көтеріп тербеу ).
- Амансың ба, мөлдір су ( қолды төменгі жақтан тербеу)
- Қайырлы күн! (оң қолды жанына қарай жіберу ).
- Қайырлы таң! ( сол қолды жанына қарай жіберу).
Тәрбиеші: балалар мен қазір жұмбақ жасырамын, ал сендер мұқият ойланып, шешуін табыңдар:
Жапырақты бояды,
Атырапты бояды.
Бояп - бояп барлығын
Сап - сары ғып қояды.
Балалар: Күз.
Тәрбиеші: дұрыс айтасыңдар, бұл – күз.
Тәрбиеші: балалар, сендер әр жыл мезгілінің 3 айы болатынын білесіңдер, күз мезгілінің айларын атаңдаршы.
Балалар: қыркүйек, қазан, қараша.
Тәрбиеші: күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады, күз мезгілінің қандай белгілері болады?
Балалар: күннің көзі шығады, бірақ жылуы азая бастайды, күн қысқарып, түн ұзарады; аспанды қалың бұлттар жабады; жаңбыр ұзақ сіркіреп жауады; суық өкпек жел соғады; құстар жылы жаққа ұшып кетеді; жануарлар қысқа қор дайындап,, кейбіреулері ұйқыға кетеді, адамдар егін өнімдерін жинай бастайды.
Күз - ғажап мезгіл.
Тәрбиеші: Балалар, қазір бәріміз күзгі орманға барамыз. Күз орманды ретке келтіріп тастаған болар. Біз осы реттілікті сақтауымыз керек. Қане, сыйқырлы сөзді айтайықшы: оңға, солға бұрыл, орманда бол!
Экраннан Күзгі орман бейнеролигі көрсетіледі.
- Орман деген не?
Балалар: Онда көп ағаштар өседі. Орманда ағаштың көптеген түрлері болады.
Тәрбиеші: Орманда қандай ағаштар өседі?
Балалар: шырша, қайың, көк терек, емен, үйеңкі, жөке ағашы.
Қимылды ойын: Өз жұбыңды тап

Шарты: Балалар шеңбер құрып тұрады, ортада жапырақтар жатыр
(жапырақтардың саны балалардың санына сәйкес және олардан жұп құра алатындай етіп алынады. Балалар шеңберді айналып: Бір, екі, үш, тез жапырақты ал деп жүгіреді. Балалардың әрқайсысы бір жапырақтан алады.
Тәрбиеші: Өз жапырағыңның түсіне сәйкес жұптарыңды табыңдар, - дейді. Тапсырманы түрлендіруге де болады: бір ағаштың жапырағынан жұп құру, немесе ағаштың бір түрінің жапырағының көлемдері сәйкес болуы керек.
Тәрбиеші: Орманда тағы да нелер өседі?
Балалар: саңырауқұлақтар, жидектер.( адамдар орманға неге барады.)
Тәрбиеші: Орманда нелерді кездестіреміз?
Балалар: Жануарларды.
Тәрбиеші: Жануарлар күзде не істейді?
Балалар: Қысқа дайындалады.
Тәрбиеші: Олар қысқа қалай дайындалады?
Балалар: қысқа қор жинап, терісі түлейді, өзіне қоныс дайындайды.
Тәрбиеші: Не қайда ұйықтайды? деген дидактикалық ойынды ойнайықшы, мен жануардың атын атаймын, ал сендер оның қайда ұйықтайтынын айтасыңдар, жарай ма?
Түлкі – інде
Қасқыр – апанда
Тиін - ағаштың қуысында
Аю – апанда.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар.



Ұқсас жұмыстар

Балаларды логопедиялық тексеру
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Салауатты өмір салты-деніміздің саулығы, жастарымыздың жарқын болашағы
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Бейнелік көрнекіліктерді пайдалану әдісі және олардың балалар сезіміне эстетикалық талғамына тигізетін әсері
Өзін – өзі тану сабақтарын табиғат аясында ұйымдастыру ерекшеліктері
Шалқар курорттық зонасының экологиялық жағдайлары
Мектеп жасына дейінгі балалардың топсаяхат кезіндегі еңбегін ұйымдастыру формасы
Балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің теориялық негіздері
Дәстүрлі емес сабақтар
Көкшетауға саяхат
Өндірістік саяхат
Ш. Уәлихановтың бірінші саяхаты
Орманға барып ағаш кес
Бұрынғы өткен заманда бір қара орманға жолбарыс патша болыпты
Бала шаққа саяхат
Пингвиндер еліне саяхат
Орманға желдің жағымды әсері
Саяхат сабақ. Сабақтың тақырыбы
Ғажайып саяхат арқылы балалар қиялын шыңдау