Ғарыш кемесі

Тақырыбы: Ғарыш кемесі
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы.
Білім саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті: Мүсіндеу.
Мақсаты: 1. Балаларға ғарыш, ғарыш кемесі, аспан әлемі туралы түсінік беру.
2. Ғарыш кемесін есу, жалпайту, біріктіру арқылы мүсіндеуге үйрету. Ұсақ қол моторикасын дамыту.
3. Ғарышкерлерге деген қызығушылыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Үлгі сурет, мүсін, аспан әлемі суреті, ермексаз, керекті құралдары, суреттер.
Әдіс – тәсілі: Шаттық шеңбері, түсіндіру, сұрақ – жауап, сергіту, ойын, мүсіндеу.

Қозғаушы қызмет түрі
Шаттық шеңбері:
Шолып аспан әлемін,
Қайырлы таң, қане күн!
Деп айтайық бәріміз,
Жолдап жүрек жылуын.

Ұйымдастырушы ізденушілік
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Балалар, кәне бәріміз осы көктем ерекшеліктерін есімізге түсіре отырып, әуен арқылы көрсетсек қалай болады. (атрибуттар)
Бұлт: Жер анаға көмегім,
Жаңбыр болып төгемін.
Төмендеймін, көлбеймін,
Бөгелмеймін, өрлеймін.
Тамшы: Бұлттар, бұлттар,
Ойнашы, күркіреп, дүркіреп.
Бұлттар, бұлттар,
Ойнашы, сіркіреп, дүркіреп.
Су: Сылдыр, сылдыр, сылдырлап,
Су ағады, сыңғырлап.
Күн: Құшағын ашып шуақты,
Күнмін алтын сияқты.
- Жарайсыңдар балалар, міне көктем мезгілі өзінің осындай керемет ерекешеліктерімен қуантады.
- Балалар қазір көктем мезгілінің қай айы?
- Иә, бұл сәуір айында бір үлкен мереке бар.
Ол ғарышкерлер күні. Ғарышкер дегеніміз аспан әлеміне ұшатын
адамдар.
- Олар немен ұшады сіздер білесіздер ме?
- Балалар, осы зымыранмен ғарышқа тұңғыш қазақ елінен Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев, Айдын Айымбетов сияқты ағаларымыз ұшты.
Аспан әлемінде көптеген ғалам бар. Ал біздер жер ғаламшарында өмір сүреміз.
- Балалар сіздер қандай әуе көліктерін білесіздер?
- Иә, ғарышкер ағаларымыз ғарышқа зымыранмен ұшады. Оны ғарыш кемесі деп атаймыз.
Бүгінгі Жапсыру оқу іс – әрекетінде Ғарыш кемесі тақырыбында өтеміз. Балалар сіздер ғарышқа ұшқыларын келе ме?
Ендеше мына ғарыш кемесіне қараңдаршы.
- Бөлшектері қандай пішіндерге ұқсайды?
Балалар бізде осындай ғарыш кемесін мүсіндеп үйренеміз бе?
Сергіту сәті:
Қане қанат жазайық,
Зымыран боп ұшайық.
Ай бетінде болайық,
Қайта жерге қонайық.
Ғарыш кемесін мүсіндеу жолдары:
- Ермексазды жұмсарту.
- Бөлшектерге бөлу.
- Алақан ортасына салып сопақша түрге келтіру.
- Бөліктерді бір – бірімен біріктіру.
Д ойын: Ғарышқа саяхат
Алдымызда үлкен ғалам бар. Балалар таңғажайып әлемге келгендейміз. Міне, қараңдаршы бұл аспан әлемі.
- Аспанда нелер бар?
Күннің айналасында жер және планеталар болады. Жердің күнге қараған жағы жарық, ал екінші жағы қараңғы болады. Айдың жылуы өте аз.
Аспан әлемінде саяхат жасай жүріп тапсырмаларды орындайық.
Д ойын: Зымыран құрастыр
Пішіндер арқылы зымыран құрастыру.

- Қандай пішіндерден зымыран құрастырдық?
Ойын: Көліктер
Тақтаға көліктердің суреттерінің ішінен ғарыш көліктерін бөліп алуды ұсыну.

Жетекші - жөндеуші
Балалар аспанға кімдер ұшады?
Олар немен ұшады?
Балалар біз не мүсіндеп үйрендік?
Тұңғыш қазақ ғарышкерлері кім?
Ойындар ұнадыма балалар?

Ғарыш кемесі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Спутниктік байланыс технологиялары
Әлемдік ғарыш туризмінің жағдайы
Астрономияның даму тарихы
Тоқтар Әубәкіров туралы
Дүниежүзілік авиация. Әуе көлігінің жаңа түрлері
Ғарышты игеру. Байқоңыр
Халықаралық әуе құқығы
Қазақстан мен Ресей мемлекеттерінің арасындағы келісім – шарт
Ғарыш - жер серігі. Ғылыми жұмыс
Гравитациялық күштер
Ғарыш әлемі кең байтақ
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Байқоңырдан тік ұшқан ғарышкерлер
Ғарышқа ұшуы
1963 жылдан ғарышкерлер қатарында
Қазақстанның ғарышкер - ұшқышы атағы
Байқоңыр - ғарыш алаңы
Байқоңыр ғарыш айлағы орналасқан аймақтың басты экологиялық мәселесі - Арал теңізі деңгейінің төмендеуі және жердің тұзданып құрғақшылыққа айналу процесі
Ғарыш әлемі
Тұңғыш қазақ ғарышкері кімдер