Ойын арқылы студенттерге ағылшын тілін сөйлеуге үйретуҚазіргі заман жаңа өзгерістер мен жаңалықтарға толы
Ойын арқылы студенттерге ағылшын тілін сөйлеуге үйрету
Қазіргі заман жаңа өзгерістер мен жаңалықтарға толы. Инновациялар мен технологиялардың енуіне байланысты заман өте қарқынды дамуда. Ағылшын тілі халықаралық қарым - қатынас тілі болғандықтан, еліміздің ғылыми, мәдени және ақпараттық құралдардың дамуына, жаңа жетістіктерге жетелеуге мүмкіндік беріп отыр. Осыған орай, қазіргі таңда әр тұлғаның ағылшын тілін білуі заман талабы. Бұл ағылшын тілін жоғары деңгейде оқытып, жақсартуды талап етеді. Оқытуды жақсартуға студенттердің пәнге деген қызығушылығын арттыру жатады.
Тілді үйретудің негізгі міндеті – оқушыларды тілде емін - еркін ойлап - сөйлеуге, қарым - қатынас жасауға үйрету. Ал мақсаты – оқушылардың сөйлеу қабілетін жаңа технологияларды пайдалана отырып, дамыту және өзге ұлттың мәдениетімен таныстыра отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Китайгородская Г. А. өзінің Интенсивный курс деген еңбегінде студенттердің сабақтағы белсенді іс - әрекеттерін ұйымдастыру, ойлау, шығармашылық, ізденіс қабілетттерін дамыту арқылы, білім сапасын көтеруде ойын технологиясын пайдаланудың маңызы зор. Ойын технологиясын сабақта дұрыс қолдана білу керек. Санына емес сапасына назар аударған жөн - деп атап көрсеткен.
Жалпы ойын әрекеті күрделі құбылысқа жатады. Әдістемеде ойын түрлерін белгілі бір білімді, іс - әрекетті үйрету құралы ретінде қолданады. Ойынның тек сыртқы бөлігі ғана - ойын, ал бейнесі, мазмұны және оның бағыты оқыту болып есептелсе, біздің жағдайымызда – тілді қарым – қатынас құралы ретінде меңгерту. Ойынды сабақ барысында қолданудың маңызы жайлы көптеген ғалымдар атап өткен. Соның бірі Д. Б. Эльконин ойын туралы қазіргі көзқарастарды және оның көптеген қызметін анықтап отыр. Ол баланың қажеттіліктерін, қызығушылықтарын қанағаттандырып, оның өмірге бейімделуін жеңілдетеді, болмысты тануға көмектеседі. Ойын арқылы бала білім алады, тәрбиеленеді, қоғамды құрметтеуге үйренеді, ынтымақтасып жұмыс істеуге дағдыланып, ұтылуға емес, ұтуға тырысады. Соның ішінде Д. Б. Эльконин ойынның адамға қажетті маңызды төрт функциясын бөліп көрсеткен. Олар: оқушының сабаққа деген ынта – жігерін дамыту; дүниетанымын кеңейту; ақыл – ойын дамыту; және еркін – мінез құлқын өрістету.
Ғалымдардың пікірінше ойын мақсатына қарай мынадай түрлерге бөлінеді:
1. Сөз формаларын бекітетін ойын түрлері.
2. Қимылдық ойындар.
3. Сөйлесу, әңгімелесу арқылы ұйымдастырылатын ойындар.
Жоғары оқу орындарында шетел тілін оқытудың алғашқы сатысында білімді меңгеру тәсілі ретінде тыңдап түсінуді үйрету
Ұжымдық оқыту тәсілінің әдістемесі
Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі заманғы әдістемесі
Ағылшын тілі сабағында қазіргі заманғы оқыту технологиясын қолданудың әдістері
Педагогикалық инновацияларды лақап новаторлардан қорғау
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОЙЫН ТҮРЛЕРІ
ТІЛ ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқушыларға ағылшын тілін оқытудың маңызы
Ағылшын тілі сабақтарында оқу техникасын қалыптастыру жолдары
Оқушылардың коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Жаңа заман талабы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі