Айырмалардың мәнін салыстыру

Сабақтың тақырыбы: 7 санын қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: Оқушыны 7 санын қосу және азайту тәсілдерімен таныстыра отырып, оқушылардың шапшаң есептеу дағдыларын қалыптастыру. Киелі 7 санының ұғымына түсінік беру.

2. Қосу және азайту амалдарының өзара кері амал екенін тұжырымдайды, белгісіз компоненттерді табу ережелерін пысықтау. Логикалық талқылаулар жүргізуге оқушылардың қызығушылығын арттыру.

3. Сабақта топтық жұмыстар жүргізу арқылы оқушылардың есептеу машығын арттырып,, ой - өрісін дамыту. Тез шешім қабылдауға үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: сандар қатары,, санамақ есептер, кестелер т. б.
Оқыту әдісі: Ойын арқылы оқыту
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, тіл дамыту, ән, ана тілі, өзін - өзі тану.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың мазмұны.
І. Қызығушылықты ояту:
А) Шаттық шеңбері
Ә) Үй тапсырма тексеру:
Б) Кім шапшаң?
1 топ:
2 топ:

ІІ. Мағынаны тану:
А) Жұмбақ өлең шешейік
Бір аптаны бөлгенде,
Жеті күн бар білгенге.
Жеті зат бар сөмкеде,
Қарындаш, пенал, оқулық,
Өшіргіш берер тазалық.
Қаламсап керек жазуға.
, Үйретер бізді әріпке,
Бәрін қайта атап шық
Саусақ бүгіп санап шық. (жеті)
Олай болса, мына кестеге назар аударайық
1)... (8) 1 - ден 8 санын қалай шығарып аламыз, 1+7
2 )... (9) 2 - ден 9 қалай шығарып алар едің? 2+7
3)... (10) 3 - тен 10 - ды қалай шығарып алар едің? 3+7

№ 1
1+7
2+7
3+7 Бұл өрнектерге қарап не айтуға болады?
2 - ші қосылғыштары бірдей сандар
. 10 - 7
9 - 7
8 - 7 Сәйкес айырмалар азайтқыштары бірдей сандар
Қосу және азайту өзара кері амал
III. Жаңа білімді бекіту:
№2 Берілгені бойынша кесінділерді салыстыру.
9см - 7см * 7см+3см

№3 Есеп құрау және шығару.
Үлкен қасық - 10? артық
Кіші қасық - 7
- Заттың артық не кем екенін анықтау үшін қандай амал орындалады?

№ 4 Азайғыштар мен азайтқыштарды салыстырып, азайтқышы 9 болатын айырма жазу. Айырмалардың мәнін салыстыру.
9 - 3
9 - 4
Шығармашылық тапсырма: 10 ағашты үш қатарға төрт - төрттен отырғызуға бола ма?

Шешуі: ○ ○ ○ ○


○ ○ ○ ○

IY. Сергіту сәті:

Жеті қазына
1. Ер жігіт
2. Сұлу әйел
3. Ілім - білім
4. Жүйрік ат
5. Қыран бүркіт
6. Ұшқыр тазы
7. Берен мылтық

Жеті жұт ----------------- Жеті ата
1. Құрғақшылық, ----- 1. Әке
2. Мол жұтау, --------- 2. Бала
3. Ауру, ----------------- 3. Немере
4. Өрт -------------------- 4. Шөбере
5. Соғыс ----------------- 5. Шөпшек
6. Сел басу ------------- 6. Немене
7. Жер сілкіну --------- 7. Туажат

Ү. Ой толғаныс. Біз бүгінгі сабақта нені табуды үйрендік?
Белгісіз санды тап
□ + 3 = 10 --------- 9 - □ = 2 Белгісіз қосылғышты қалай табамыз?
5 + □ = 8 -------- □ – 3 = 3 Белгісіз азайғыш, азайтқышты қалай табамыз?

Кел ойнайық
2+5
10 - 7
7+1
2+7
9 - 4
6 - 1
6+2

Үйге тапсырма беру: №5
Бағалау. Мадақтау.



Ұқсас жұмыстар

Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері туралы
Нарықтық қатынаста бухгалтерлік есеп пен салық есебінің ақпараттық жүйе ретінде қалыптастыру ерекшеліктері
Инвестициялық қызметтен табыс
Кәсіпорын кірістері есебінің қазіргі заманғы жағдайы: қалыптасуы, бөліп таратылуы және қолданылуы
Ұйымның табыстарының есебі мен аудиті
Бастапқы мәліметтер сапасын реттеу жайлы
Функцияны интерполяциялау материалдары негізінде электрондық курс құру
Қысқа мерзімді міндеттемелердің есебі
Қысқа мерзімді міндеттемелер есебі, iшкi аудиті мен талдауы
Сандар мен өрнектер
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы
Бұқар жыраудың толғаулары, шын мәнінде Абылай дәуірінің айнасы
Махаббат абстрактылы, Сондықтан да теориялық жағы дами береді де, нақтылы мәнін жоғалта бермек
Оны басқаәлем мемлекеттерінің экспорттық квотасымен салыстыру
А шамасының барлық мәнін есептеңіз
Қандай анықтама философия пәнінің мәнiн бiлдiредi
Блокнот программасына оралып, атрибуттың мәнін өзгерт
Берілгенфункциялардыңқайсысымәніндеүздіксізфункцияболады
Бір ұлттық және бір айматық жоо стратегиялық жоспарларын салыстыру