Оқушыларда сөйлеу туралы ұғым қалыптастыраотырып, сөйлеу тілін дамыту
Сабақтың тақырыбы: Сөйлеу және тіл не үшін қажет?
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларда сөйлеу туралы ұғым қалыптастыра
отырып, сөйлеу тілін дамыту.
2. Оқу дағдысын жетілдіру барысында әдептілікке,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
3. Түсініп қатесіз оқу, сөйлеу тілін дамыту.
Көрнекілігі: Жеке сюжетті суреттер, тірек сызба.
Сабақтың барысы: 1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
Сөзжұмбақ шешу арқылы Сөйлеу әлеміне саяхатқа шығатындарын хабарлаймын.
1. Жылт - жылт еткен, жылғадан өткен. (су)
2. Тәтті, тәттінің іші қатты, қаттының іші тәтті. (өрік)
3. Кішкентай ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар. (қой)
4. П - дан егер бастасаң,
Зоопаркте тұра алам.
Т - дан егер бастасаң,
Ойыңды сыртқа шығарам (піл - тіл)
5. Шыр - шыр етеді,
Ұстай алсаң сөйлеп кетеді. (телефон)
6. Аулада бар елде жоқ,
Дауылда бар, желде жоқ. (у әрпі)
С
Ө
Й
Л
Е
У
Сөйлеу не үшін қажет?
Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?
Сөйлеу
Ауызекі сөйлеу ----------------------------------Жазбаша сөйлеу
Үн арқылы берілетін сөйлеу ----------------Жазылып берілетін хабар
Фонетика әлемі
Дыбыс Әріп
Дауысты Дауыссыз
ІІ. Операционалдық - орындаушылық кезең.
1 - жаттығу. Мәтінмен жұмыс:
а) Мұғалімнің мәтінді оқуы
ә) Оқушыларға мәтінді кезектестіріп оқыту.
Б) Мәтіннің мазмұны талданады.
1. Мәтінде кім жайлы айтылған?
2. Апасы не себепті Үсенге үндемеді?
3. Үсен неліктен көрінбейтін бала болғысы келмеді?
4. Үсен әдепті баланың қатарына қосылды ма?
Тікұшақ сөзін дыбысқа талдау
Сөздік жұмысы
Лезде - тез арада, жылдам.
Ребус шешу: Бауырсақ
2 - жаттығу орындалады.
Білімді тиянақтау (оқулықтан тыс тапсырмалар)
1. Сюжетті суретке қарап, әңгіме құрастыру.
2. Өздік диктант (Жақшадағы сөздерді сөйлем мағынасына қарай өзгертіп жазу)
Айдос пен Дархан (телефон) ұзақ сөйлесті.
Атасы (немере) ертегі айтып берді.
ІІІ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
- Ертеде бір қаңбақ шал елсіз далада келе жатып, аспан әлеміне желмен ұшып кетіпті. Ол аспан әлемін аралап жүріп бір кішкене планетаға кезігеді. Қаңбақ шал ол планетаның атын (не арқылы сұрайды) қалай біледі?
Балалар ол планетаның атын онымен сөйлесу арқылы білетінін айтады.
- Ол меркурий планетасы екен. Меркурий планетасы қаңбақ шалды басқа да планеталармен таныстырады.
Қорытындылау.
- Сонымен, балалар, сөйлеу не үшін қажет екен?
- Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?
Бағалау.
Үйге тапсырма беру.
«Тіл сабақтарындағы сөздік жұмысы»
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдiстемесi
Ағылшын тілі сабағында аутенттік материалдарды қолдана отырып сөйлеу қабілетін қалыптастыру
Шет тілін үйренуге қызығушылықты арттырудың бір әдісі - мотивация
Ағылшын тілі сабағында аутенттік материалдарды пайдалана отырып сөйлеу қабілетін қалыптастыру
Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың коммуникативті сөйлеуге үйрету
Әдістің оқыту жағдайына байланысты еместігі
Химия тілі және оның маңызы
Оқушыларды ағылшын тілі сабағында оқыту процесіндегі коммуникативті сөйлеу қабілеттерін дамытудың мәні
Бастауыш сыныптарда әдеби шығармаларды оқытудың мақсаты мен міндеттері
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы