Затпен санды сәйкестендіру

Конспект
Ашық сабақ тақырыбы: Бауырсақпен саяхат
Білім беру саласы: Таным .
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Мотивациялық - қозғаушылық

Шаттық шеңбері
Шеңбер болып тұрайық
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Таза ауаны жұтайық,
Жүрекке жылу сыйлайық.
Жиналған жылы шуақты.
Қонақтарға сыйлайық.
(есік қағылады)

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Балалар қараңдаршы бізге қарай домалап біреу келе жатыр. Бұл кім болды екен.
Бауырсақ: Ля - ля Мен Бауырсақпын
Сәлем кішкентай достарым
Балалар бауырсақ қайдан тап болды?
Балалар бауырсақ ертегісін білесіңдер ме?
- Бауырсақ сен қайда бара жатырсың? Мен балалар ата мен әжемді таба алмай жүрмін.
Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Ендеше Бауырсақпен бірге орманға саяхатқа шығайық.
(Бауырсаққа ұқсап домалап жүреміз)
(Орманға келеді)
(экранда көрсету)
Бір кезде алдарынан секіріп - секіріп қоян шығады
Қоян: Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
Сүйкімді аппақ қоян. Жемеші мені мен саған өлең айтып беремін.
Қоян: Жоқ жоқ менің өлең тыңдағым келіп тұрған жоқ. Егер сендер мына шашылып жатқан пішіндерді, атап, үй құрастырып берсеңдер мен бауырсақты жемеймін.
Мына шатасқан сандарды рет – ретімен қойып беріңдер, сосын Бауырсақты жемеймін
Д ойын Шатасқан сандар
Сандарды тура және кері санау ойыны

Билингвальдік компонент: сәлеметсіз бе – здравствуйте, бір – уан, екі – ту, үш – фри, төрт – фо, бес - файв
Қоян: Жарайсыңдар балалар.
Менің тапсырмамды орындадыңдар Бауырсақты жіберейін
Ендеше саяхатымызды жалғастырайық. (Домалап, домалап бауырсақпен саяхаттап келеміз).
Қасқыр: Бауырсақ бауырсақ мен сені жеймін.
Жемеңізші, Қасқыр аға, біз сізге өлең айтып береміз.
Қасқыр: Жоқ, жоқ менің өлең тыңдағым келіп тұрған жоқ, менің тапсырмаларымды орындап беріңдер, сосын Бауырсақты жіберемін.
Затпен санды сәйкестендіру.
- Мына картинкада неше шырша бар?
- Үш санын тауып сәйкестендір.

- Неше сәбіз бар?
- Неше қоян бар?
- Үш көппе әлде төрт көппе?
- Тең болу үшін не істеуге болады? Т. б
Қасқыр: Жарайсыңдар балалар рахмет сендерге мен бауырсақты жемеймін, жақсы достары бар екен.
Балалар ендеше саяхатымызды жалғастырайық.
Бауырсақ домалап, домалап келе жатады, алынан Аю шығады.
Аю: Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
Жемеңізші, Аю аға, біз сізге өлең айтып береміз.
Аю: Ойланып тұрып Жарайды ендеше менің сұрақтарыма жауап беріңдер.
- Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілі
- Қыс айларын атаңдар! Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Жұмбақ шешу:
Ұйқымыздан тұрамыз, беті қолды жуамыз.
- Әжемізге ереміз, бақшамызға келеміз.
Бұл қай кезде болады?
- Біз тәртіпті боламыз, сабақты да оқимыз,
Серуенге шығамыз, қыдырамыз.
Бұл қай кезде болады?
- Күн батады қызарып, мамамызды күтеміз. Бұл қай кезде болады?
- Үйлерде шам жанады, дем алады бар әлем, деп әлдилеп ақ әжем. Бұл қай кезде болады
Д ойын: Кім жоқ
Балалардың зейінін, ойлау, көру қабілетін дамыту;
кеңістікті бағдарлау – оң жақ астына, ол жақ үстінде, ортасында ұғымдарын қалыптастыру.
Шарты: Экранда Бауырсақ кейіпкерлерін көрсету, кезе - кезек біреуін алып тастау.
Аю: Бәрекелді, Жарайсыңдар балалар, мен сендердің достарың бауырсаққа тимеймін.
Жолдарың болсын!

Сергіту сәті:
Бас бармағым алғашқы
Балан үйрек жалғасы
Ортан терек кезекші
Шылдыр шүмек көмекші
Бәріне ортақ алақан
Бір қолда нешеуміз
Бір қолда біз бесеуміз.
Балалар домалап, домалап бауырсақпен бірге саяхаттап келеді. Алдарынан түлкі шығады
Түлкі: Бауырсақ бауырсақ мен сені жеймін.
Жемеші, Түлкі, мен сізге өлең айтып беремін
Түлкі: Ой мен өлең тыңдағым келіп тұрған жоқ. Менің қарным ашып тұр.
Егерде менің тапсырмамды орындасаңдар бауырсақты жемеймін.
Д ойын Салыстыр, ата әрі сана
Тақтада тірек сызба картинкалары
Картинкадағы айырмашылықты атап айту, санау, салыстыру.
Түлкі: Бәрекелді! Жарайсыңдар балалар! Рахмет сендерге
Мен енді айтқан уәдемде тұрамын Бауырсақты жемеймін.
Балалар қараңдаршы біз кімнің үйіне жетіп қалдық?
Бауырсақтың ата - әжесінің үйіне келдік.
Бауырсақ: Балалар сендерге көп - көп рахмет, сендер нағыз доссыңдар. Сендер сияқты ақылды, мейірімді, достар көп болсын. Сау болыңдар, балалар!

Теміртау қаласы, № 14 Карлығаш бөбекжайы
Мемлекеттік қазыналық коммуналдық кәсіпорны
Дайындаған: Умирзахова Айхан Култаевна



Ұқсас жұмыстар

Өндірістік жарықтандыру. Табиғи және жасанды жарықтандыру, жарықтандыру түрлері, нормалау
Мектеп жасына дейінгі балаларды есептерді шешуге үйрету
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Арифметикалық амалдар мен олардың қасиеттері
Айнымалы токты тұрақты токқа түрлендіру. Түзеткіштер
Салықтардың жіктелуі
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
Радиожиілікті сәйкестендіру технологиясы. биометрикалық сәйкестендіру технологиясы. сызықтық және екі өлшемдік штрихты кодтар
Ақпаратты кодтау туралы зерттеу
Суппозиторийлерге анықтама
Санды өрнектерді салыстыр
Жасанды тыныс алдыру
Жасанды дем алдыру
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Ақшақар сандықтың кілті қайда
Тоқыма жасанды үлбірі
Сандық құрылғылардың логикалық функциясы
Сандық параметрлер бойынша экотоксикологиялық жағдайды бағалау
 Сапалық және сандық талдау пәнінен
Белгіні сәйкестендіру әдісі