Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту

Қалалық семинарда өткізген ашық сабақ
Пәні: Математика;
Сыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту.
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің тиімді тәсілін меңгереді. Оны есептеуде қолдана білуге жаттығады.
1) Мазмұнына байланысты: Көбейту және бөлудің разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы есептеудің қолайлы тәсілін толық меңгереді, шығарған мысалдары мен есептерін тұжырымдайды.
2) Сын тұрғысынан ойлау: Өткен сабақта өтілген материалдармен байланыстыра отырып, екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу туралы білігі қалыптасады.
3) Топпен жұмыс: Оқушылар ұйымшылдықпен, топпен бірлесіп жұмыс жасауға, есептерді тұжырымдап айтуға жаттығады.
Көрнекілігі: Көрініс материалдары, суреттер, слайд материалдары, наурыз көже, шашу т. б.
Сабақ түрі: Іскерлік пен дағды қалыптастыру
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, Дамыта оқыту;
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, Тәрбие шаралар

Сабақтың жүру барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
а) Ой қозғау сұрақтары:
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем айларын ата?
- Көктемгі мерекелер туралы не білеміз?
Наурыз айы – тіршілік бастауы. Сондықтан да аналар мерекесі, ұлыстың ұлы мейрамы наурыз да осы ай ішінде тойланады.
Наурыз мерекесіндегі негізгі дәстүрлер:
Наурыз
Жарапазан
Наурыз ханшайымы
Наурыз көже

Наурыз мерекесінде аузы дуалы адамдар бір ауылдан екінші ауылға жарапазан айтып барады екен. Олай болса, жарапазаншыны қарсы алайық.
Б) Жарапазан: Жарапазаншы жарапазан айтады, тапсырма ұсынады:

а) Семантикалық карта: Тез есепте!

ә) Ой шақыру тапсырмасы:
12*3 (Екі) 24*2 (ба) 36*2 (таң) 60*3 (лы)
15*4 (ды) 90: 3 (сан) 120: 4 (бір) 20*4 (сан)
30*4 (таң) 72: 3 (ға) 16*2 (лы) 18*3 (ба) 50*2 (кө)
150: 4 (ту) 17*3 (бей)
Жасырын буындардан сабақ тақырыбы шығады.

II. Мағынаны тану: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту

а) Түсіндіру: 26*5 ауызша көбейту үшін, 26 - ны разрядтық қосылғышқы жіктеп (20+6) деп алып, 20*5, 6*5 жеке - жеке көбейтіп, шыққан мәндерін100+30 қосамыз;
54: 3 ауызша бөлу үшін, 54 - ті 30 +24 қолайлы қосылғыштарға жіктеп, 30: 3, 24: 3 жеке – жеке бөліп, шыққан 10+8 мәндерін қосамыз.
ә) Топтық жұмыс: Наурыз ханшайымын қарсы алу
1 топ: Есіңе сақта!
14*7=(10+4)*7=10*7+4+7=70+28=98
18*5=(10+8)*5=10*5+8*5=50+40=90
21*3=(20+1)*3=20*3+1*3=60+3=63
48: 4=(40+8): 4=40: 4+8: 4=10+2=12
77: 7=(70+7): 7=70: 7+7: 7=10+1=11
96: 8=(80+16): 8=80: 8+16: 8=10+2=12
65: 13=5 51: 17=3 98: 14=7
2 топ: Түсіндір!
654 -(256 - 25*5) =654 - 131=523
350: 5*7+346=490+346=836
286+(514 - 53*4) =286+302=588
400: 2: 5+314=40+314=354
418 -(170+90: 3) =418 - 200=218
900: 3 - 42*5=300 - 210=90

3 топ: Дәлелде:
Х*7=58+5
Х*7=63
х=63: 7
х=9
----------------
64: х=36: 9
64: х=4
х=64: 4
х=16
----------------
х: 5=60: 12
х: 5=5
х=5*5
х=25
-----------------
9*7=58+5
63=63
64: 16=36: 9
4=4
25: 5=60: 12
5=5
Ә) Наурыз көже тапсырмасы:
Талда, шығар! : Оқулықпен жұмыс:
№6 1) Билет - 15 фунт
90 фунтқа -? Билет
Ш: 90: 15=6
Ж: 6 билет
2) 5 с кокт.- 60 т
1 кокт.-?
Ш: 60: 5 =12
Ж: 1 коктейль - 12т

№8 Қуыр т - 150т
Б т -? 2 есе қымбат
Екі бала, екі театр -? Төлейді
Ш: 150*2 =300
(300+150)*2=900
Ж: 900т төлейді.
№9 Торттың 6 1 - і – 15 шекель
2 торт -? Тұрады
Ш: 15*6=90т
90*2=180
Ж: 2 торт - 180т

III. Ой толғаныс: Біз нені үйрендік?
Бәйге жарыс
19*2
27*3
14*6
12*8
16*4
24*4
18*0
26*2
13*7
21*4
15*5
23*3
17*3
25: 5
Математикалық басқатырғы:

Үйге тапсырма: №5, 10
Бағалау




Ұқсас жұмыстар

Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Санды қосындыға көбейту
Ауызша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Бастауыш математиканың білім мазмұны
Кестелік қосу мен азайтуды оқыту ерекшеліктері
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Математика пәнінен дәрістік тезистері
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.