Диалогпен салыстырыңдар
Сөйлеудің диалогтік және монологтік түрлерін қайталау
(7 - сынып)
Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушылар сөйлеудің диалогтік және монологтік түрлерінен алған білімдерін тиянақтайды, кеңейтеді.
Міндеттері:
1. Мазмұнға байланысты:
Сөйлеу барысында оқушылар диалог, монолог жөнінде білімдерін өз жұмыстарында қолдана алады. Өткен сабақтан алған білім - дағдыларын жүйелейді.
2. Сын тұрғысынан ойлау:
Салыстыру, талдау жасай алады. Алған білімдерін қорытындылай алады.
3. Топтағы жұмыс:
Жұпта, топта. Бірлесе жұмыс жасай отырып өз пікірін білдіруге, дәлелдеуге үйренеді. Топта жұмыс істеу арқылы меңгерген ақпараттарын қажеттілігіне жарата білуге үйренетін болады.
Бағалау: Жеке топтық жұмыс кезінде оқушылардың жеке ерекшеліктерін, білім деңгейлерін, жұмыстардың орындалу сапасын ескере отырып бағалаймын.
Сабақта қолданылатын әдістер:
Үш қадам сұхбат, кубизм. Семантикалық кесте, көрнекілік әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, семантикалық кесте, кубик
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, оқушылардың сабаққа қатысуын түгелдеу.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
Үш қадам сұхбат әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылау.
Мұғалім сөзі: - Балалар сендер сөйлеудің диалогтік, монологтік түрлерімен толық танысыңдар. Бүгінгі сабағымызда жұпта, топтағы әр түрлі тапсырмалар арқылы диалог пен монолог түрлерін қайталаймыз. Өйткені қайталау – оқу анасы.
І. Қызығушылықты ояту:
309 - жаттығу
Қожаның монологін мәнерлеп оқып, мәтінге ат қойыңдар. Диалогпен салыстырыңдар. Ата - ана туралы монолог жазыңдар.
ІІ. Мағынаны тану.
Кубизм страгтегиясы.
Тақырыпты жан - жақты қамтуға мүмкіндік туғызатын стратегия.
1. Суреттеңіз: Диалог пен монолог дегеніміз не? Мысалдармен дәлелде.
2. Салыстырыңыз: Диалог пен монологтың ерекшелігі неде? Дәлелде.
3. Қолданыңыз: Диалог, монолог құраңдар.
4. Ойыңызбен байланыстырыңыз: Әдебиет пәнінен өтілген шығармалардың ішінде диалог пен монолог бар ма? Еске түсіріңдер.
5. Саралаңыз: Монолог қалай жасалады? Өздерің құраңдар.
6. Талқыласаңыз: Берілген үзіндіден диалог пен монологты ажыратыңыз.
Көрнекілік әдісі арқылы диалог құрау. (6 топқа сурет беріледі)
Ой толғаныс: Өтілген бағдарламалық материалды жинақтап қорыту.
Әр топқа семантикалық кесте толтыру
Ағылшын тілін оқытудың бастапқы сатысында оқушыларды ауызша сөйлеуге үйрету жолдары
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі
Жер планетасының табиғаты
Шарды штатив қысқышына ұстай отырып, штативті динамометрдің көрсетуі
Жалпы жер тану пәні бойынша зертханалық жұмыстарға арналған әдістемелік нұсқау
Қысқа мерзімді дебиторлық қарыз
Антиген мен антидененің әрекеттесу механизмі
Жақсы темперацияланған клавир
Бастауыш мектепте сөздік қорды молайтуға септігі бар есім сөздерді іріктеу
Физика пәнінен 8,9,11 сыныптарға арналған зертханалық жұмыстар топтамалары
Эксперттердің құқықтары мен міндеттерін салыстырындар
Өрнектің мәндерін салыстырыңдар
Сандарды салыстырыңдар