Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымда
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, ондық бөлшектерге амалдар қолдана білу дағдыларын жетілдіру
Дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ауызша есептеу, ой
қорыту қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өзіне сенімділікке, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: қайталау сабақ
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, тест, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кестелер, суреттер, топшамалар
Сабақтың жоспары:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Негізгі бөлім:
Ұлы педагог Ушинский: Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмтылғанды еске түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау
1) Алтын балықтар әлемі (қайталау сұрақтары)
1. Қандай сан ондық бөлшек деп аталады? Ондық таңба деген не?
2. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
3. Ондық бөлшектерді қалай азайтады?
4. Ондық бөлшекті натурал санға қалй көбейтеміз?
5. Ондық бөлшектерді разряд бірліктеріне қалай көбейтеді?
6. Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымда
7. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөледі?
8. Ондық бөлшекті 10, 100, 1000... разряд бірліктеріне бөлуді тұжырымда
2) Алғырлар аралы
3) Жаттығулар аралы:
Оқулықпен жұмыс
5) Тапсырмалар аралы. Тест тапсырмалары
6) Сөзжұмбақ аралы
7) Оқушыларды бағалау
8) Үй тапсырмасы:
9) Сабақты қорытындылау
Математика пәнінен оқу құралы
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Жай бөлшекті алу
Аралас сандарды көбейту
Бөлшек ұғымы
Математикалық құрылымдар. Құрылымдардың типтері және олардың сипаттамалары
Бөлшектерге амалдар қолдану
Нақты сандар
Теріс Сандар арифмет
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Электрондық үкімет
Электрондық оқулықтарды пайдалану
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
Мемлекеттік және жалпы сыртқы борышты басқару жөніндегі тұжырымдама
Фрейдтің психоаналитикалық тұжырымдамасы
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТА
Иондық сәулелендірумен зақымданғанда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру
Алкмеон адамзат тарихында бірінші болып ғылыми анатомиянын негізін қалаған ғалым, дәрігер, философ, Кротондық медицина мектебінің өкілі