Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбы бойынша мәтінмен жұмыс
Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбы бойынша мәтінмен жұмыс.
Сабақтың мақсаты:
а) ауызекі сөйлеу стилі тақырыбынан алған білімдерін пысықтау; мәтіннің құрылысына, негізгі ойына талдау жасату;
ә) оқушыларды топпен жұмыс істеуге баулу, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру;
б) адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу, дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
Сабақтың түрі: білімін пысықтау
Сабақтың өтілу әдісі: Елші жіберу , Шеңбер әдістері
Көрнекілігі: қима қағаздар
Сабақтың өтілу барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
1) амандасу, оқушыларды түгелдеу;
2) сынып оқушыларын 3 топқа бөлу;
ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
Қима қағаздар тарату арқылы сұрақтарға жауап алу.
1. Ауызекі сөйлеу стилі дегеніміз не?
2. Ауызекі сөйлеу стилінің мақсаты не?
3. Ауызекі стилінің қолданылу аясы қандай?
4. Ауызекі сөйлеу стилінің тілдік ерекшеліктері қандай?
5. Ауызекі сөйлеу стилінің стильдік сипаты қандай?
ІІІ Мәтінмен жұмыс.
60 - жаттығу. ( І топ оқушыларына )
Үзіндіден қандай стиль түрлерін тануға болады? Кейіпкерлерге мінездеме беріңдер.
61 - жаттығу. ( ІІ топ оқушыларына )
Мәтін стильдің қай түріне жатады? Дәлелдеңдер.
62 - жаттығу. ( ІІІ топ оқушыларына )
Мәтінді пайдалана отырып, Болар елдің баласы бірін бірі батырым дейді деген тақырыпта ой толғаңдар.
Елші жіберу әдісі бойынша 3 топтың бір - бір оқушысы келесі бір топқа елші болып барып, оқыған үзінділерінің мазмұнын айтып түсіндіреді.
63 - жаттығу.
1) Мәтінді оқып, стилін анықтау.
2) Әр топ 1 абзацтан бөліп алып тақырып қояды, морфологиялық талдау жасайды.
Шеңбер әдісі бойынша оқушылар шеңбер құрып, өздері білетін әзіл әңгімелерді айтады.
- Әзілді айту барысында неге мән беру керек екен? Ол қандай стильде айтылды? Себебін түсіндіріңдер.
Кері байланыс.
1. Маған... ұнады.
2. Маған... қиындау.
3. Маған... оңай.
4. Мұғалімге ұсыныс.
Бағалау.
Үйге тапсырма:
64 - жаттығу. Ғалым да, шахтер да бас иетін тақырыбына эссе жазу.
Мұғалімі: Батешова Гүлжазира
Көркем мәтіннің тілі
Оқушылардың әдеби тіл стильдеріндегі мәтін бойынша жазбаша сөйлеу әрекетін дамыту әдістемесі
Оқушылардың тілін дамыту үшін бір тақырыпқа бірнеше мәтін алған дұрыс
Қазақ тілі сабағында мәтінді оқыту түрлері
Академиялық жазу түсінігі
Жаттығулар арқылы тіл дамыту жолдары
Мәтіннің байланыстылығы
Ауызша мәтін артикуляциясы
Көркем мәтінді тілдік талдаудың әдістемесі
Сауат ашудан кейінгі кезеңде мәтіндермен жұмыс істеу ерекшеліктері.
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту