Жазда футбол, волейбол ойнай

Сабақтың мақсаты:
білімділік – спорттық терминдердің жасалу жолдарын түсіндіру, жаңа сөздерді меңгерту, ақпараттық - коммуникативтік технологиясын қолданып, оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігін және жұмыс істеу шеберлігі мен қабілеттерін арттыру;
дамытушылық - оқушылардың ауызша сөйлеу әрекетін, зердесін, тапқырлығын, INSERT - стратегиясы бойынша жұмыс істеу. Оқушылар түсінбеген сөздерін, сөз тіркестерін сұрайды, сөздікпен жұмыс жүргізіп, сөздік қорын молайту; сын тұрғысынан ойлау стратегиясы бойынша ойларын дамыту,
тәрбиелік - спортпен шұғылдануға шақыру, ұлттық ойындарды дәріптеу, топта бірігіп жұмыс жасай білуге, бір - бірін тыңдай білуге, пікір алмасуға тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ.
Түрі: аралас
Сабақтың технологиясы: сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, INSERT - стратегиясы
Әдісі: синквейн әдісі, сұрақ - жауап әдісі, топпен жұмыс, ойын, Венн диаграммасы.
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, қазақ әдебиеті
Көрнекілігі: слайдтар, үлестірме кеспелер, тоғызқұмалақ ойыны, асықтар.

Сабақ барысы:
(1мин) I Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу.
2. Сабақ ережесін еске түсіру: Белсенді қатысу
Тыныштық сақтау
Бір - бірімізді тыңдау
Ойымызды ашық айту
Ынтымақтылық

II Жаңа сабақ: 1. Мотивация кезеңі.
- Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін Алматыдан жіберілген хатты оқиық.
Тыңдалым.
Сәлем хат!
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Менің атым – Абылай. Мен бос уақытымды пайдалы өткіземін. Бос уақытта спортпен айналысамын. Қыста шаңғымен сырғанаймын, коньки тебемін. Жазда футбол, волейбол ойнаймын. Мен велоспортпен де айналысамын. Мен спорт үйірмесінде жүгіремін, секіремін, жаттығамын. Менің жаттықтырушым - Төлеген ағай. Қарағанды қаласына шаңғымен сырғанаудан жарысқа бардым. Мен екінші орын алдым. Мен болашақта Қазақстан намысын қорғаймын. Достым, сенің де спортпен айналысқаның дұрыс.

Айтылым.
- Балалар, Абылай не туралы жазды?
- Дұрыс, сонда бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болды?
- Абылай спорттың қай түрлерімен шұғылданады екен?
- Ол Қарағанды қаласына не үшін барды?
- Ол нешінші орын алды?
- жаттықтырушы деген сөзді қалай түсінесіңдер?
- Мен болашақта Қазақстан намысын қорғаймын - деген сөйлемнің мағынасы неде?
- Достым, сенің де спортпен айналысқаның дұрыс – деп не айтпақшы болды?
- дұрыс, сендерді спортпен шұғылдануға шақырып отыр.

Жазылым.
1 - тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті жіктік жалғауды жазыңдар.
Оның аты – Абылай. Ол бос уақытын пайдалы өткізе.... Бос уақытта спортпен айналыса.... Қыста шаңғымен сырғанай...., коньки тебе.... Жазда футбол, волейбол ойнай.... Ол велоспортпен де айналыса.... Ол спорт үйірмесінде жүгіре..., секіре..., жаттыға.... Оның жаттықтырушысы - Төлеген ағай. Қарағанды қаласына шаңғымен сырғанаудан жарысқа барды. Ол екінші орын алды. Ол болашақта Қазақстан намысын қорғай.... Достым, сенің де спортпен айналысқаның дұрыс.

- Қандай қазақ ұлттық ойындарын білесіңдер?
- Жақсы, мына менің қолымдағы нелер? (асық, тоғызқұмалақ).
- Осы ойындарға қатысты мәтіндермен жұмыс істейміз.



Ұқсас жұмыстар

Балалар спорты
МЕКТЕПТЕГІ СПОРТ АЛАҢЫНЫҢ СИПАТТАМАСЫ
Спорт ойындарының ережесі
Спорттың жекелеген түрінен жарыс өткізу тәртібі
Жүгіру түрлеріндегі жаттығуды орындау қарқыны
Мектепке дейінгі мекемелерде спорттық ойындарды пайдаланудың әдіснамалық негізі
Волейболдың даму тарихы
Алаңда жүргізілген сызықтар
Волейбол алаңы
ЖАЗҒЫ СПОРТТЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР
Ер балалар әдетте қыз балалармен қосылып ойнай бермеуші еді
Қайсар мектептен оралған соң екеуі асыр салып ойнайтын
Ферғана көтерілісі - 1875 жылғы жазда Ферғана өңірінде Ресейдің отаршылдық саясатына қарсы бағытталған халық қозғалысы
Мини футбол тарихы
Баскетбол және волейбол ойындарының теориялық негіздері
Достарым бәрің ойнай бер, Астанам мәңгі жайнай бер
Шаттанады нұр шашып, Сәуле ойнайды көзінде
Ойнай алмай, Денең мұздап тоңады
Жазда ауа райы ыстық
Шертіп ойнайтын аспаптарды атау