Гүл Мақсаты
Тақырыбы: Гүл
Мақсаты: Ірі және ұсақ элементтерді орналастырып, әжелеріне гүл жасауды үйрету, пішіндерден гүлді құрастырып, жапсыру тәсілін үйрету;
ұқыпты жұмыс жасауды үйрету;
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: үлгі, қылқалам, желім, сүлгі, қағаздан қиылған пішіндер.
Үнтаспа.
Билингвалды компонент: әже - бабушка, гүл - цветок, сыйлау - подарить.
Мотивациялық - қозғаушылық
(топтың бір жағын жайлау көрнісі безендірілген, балалар әуенмен топқа кіреді)
Шаттық шеңбері
Балалар бүгін біз жайлауға саяхаттап келдік. Жан - жағымызға қарайықшы.
- Не көріп тұрмыз?
- Өсіп тұрған гүлдерді.
- Дұрыс айтасыңдар, ал енді осы гүлдерді әр бір бала жұлып алып, өз тілегін айтып, менің қолымдағы құмыраға салады.
- Аспанымыз ашық болсын,
- Жұртымыз аман болсын,
- Еліміз тыныш болсын
- Деніміз сау болсын
- Ата - анамыз ауырмасын
- Балабақшамыз көркейе берсін
- Досымыз көп болсын,
- Ата - анамыз аман болсын
- Барлығымыз аман болайық.
Жарайсыңдар балалар, ал енді саяхатымызды жалғастырайық.
(Осы кезде ағаш үйдің қасында ұршық иіріп отырған Әжеге кездеседі.)
- Сәлеметсіз бе, Әже!
- Сәлеметсіздер ме, балаларым! Қайдан келе жатырсыңдар?
- Жайлауда саяхаттап жүрміз.
- Солай ма, жайлау ұнады ма? Не көрдіңдер?
- Иә жайлау ұнады, тамаша екен.
- Төрлетіңдер, үйге кіріңдер.
- Рахмет Әже, біз жол жүруіміз керек.
- Олай болса жолдарың болсын, аман болыңдар балаларым!
- Рахмет, сау болыңыз!
- Балалар жайлауда не көрдік?
- Раушан, қызғалдақ, бәйшешек т. б
Гүлді жапсыратындарын хабарлайды.
Ұйымдастыру - іздестіру
Жапсыру жолымен жасалған гүлдің үлгі суретін көрсетіп, сипатталады. Балалардың оң қолдарын көтертіп гүлді ауада салуды ұсынады және гүлдің күлтешелері мен жапырағының қандай пішінге ұқсайтынын сұрайды.
Гүлді жапсыру жолдары:
кеңістікті бағдарлап, қағаз бетін пайдалануды түсіндіру;
гүлдің сабақтарын жолақшалардан, жапырақтарын ұсақ сопақша пішіннен жапсырту;
гүлді дөңгелек, күлтелерін сопақша пішіннен жасату;
үстінен сүлгімен басу;
Сергіту сәті
Бас бармағым атам – үйдің панасы,
Баланүйрек әжем – үйдің данасы
Ортан терек әкем – үйдің қамқоршысы,
Шылдыр шүмек шешем – үйдің ажары,
Кішкентай бөбек – мен бәрінің базары.
Түсіңді тап дидактикалық ойыны
Тақтаға бес түрлі түс ілінеді сары, қызыл, көк, жасыл, ақ. Және отбасы мүшелеріңің адамдарыңың киімінің түстеріне қарай орналастыруы керек.
- Мынау кім?
- Әже
- Әженің көйлегінің түсі қандай?
Әженің суретін қызыл түстің қасына іледі.
Көрме ұйымдастырады. Балалардың жұмыстарын мадақтайды.
Рефлексивті – түзетушілік
Корыту
Сұрақтар қоя отырып, сабақты қорытылайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: өсімдік түрлері туралы.
Нені игереді: ірі және ұсақ бөлшектерді жапсырып, гүл жасауды.
Нені біледі: желімді дұрыс жағуды
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
"Болашақ балабақшасы" МКҚК тәрбиешісі
Джубанова Жазира
Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер
Биологияны оқыту процесінде дидактикалық принциптер мен ережелерді қолдану
Әдеби мәтінді талдаудың бағыттары
Төменгі сатыдағы өсімдіктер – Thalloвionta
Биология сабақтарындағы оқыту әдістерінің әртүрлілігі
Өсімдік клеткасын электрондық микроскоппен қарағандағы көрінісі
Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Дарынды балалармен жұмыс жасау жолдары
ҚҰТЫЛЫҒҰЛЫ КҮЛТЕГІН
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
ҚОЖАҒҰЛҰЛЫ ҚАБАНБАЙ
МЫРЗАҒҰЛҰЛЫ БЕКЕТ
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
МАРҒҰЛАН ӘЛКЕЙ ХАҚАНҰЛЫ
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты