Менің ертегілерім
Қазақстанның 40 жылдығы орта мектебі (оқушылар туындысы)
Алғы сөз.
Ертегі – халқымыздың ертеден келе жатқан мәдени мұраларының бірі. Халық өзінің дүниетанудағы, қоғам тіршілігіндегі, үй тұрмысындағы іс - әрекетін, барлық мұң - мұқтажын, күрес - тартысын, талап - тілегін шыншыл ертегілерде бейнелеп, суреттеген. Ертегілердің бәрі де жақсылықпен аяқталады. Кедергілермен алысып - жұлысқан кейіпкерлер ең ақырында барша мұратына жетеді. Ертегі аяқталған кезде жеңіске жеткен кейіпкерлермен бірге қуанасың. Ізгі ниетіңнен айналайын, қазақ ертегісі! — деп сүйсінесің.
Атақты педагог Сухомлинский: Бала кезде үш жастан он екі жасқа дейінгі аралықта әр адам өзінің рухани дамуына қажетті нәрсенің бәрін де ертегіден алады. Ертегінің рухани тәрбиелік мәні зор. Ол балаға рухани ләззат беріп, қиялға қанат қағып бітіретін, жас баланың рухының өсіп жетілуіне қажетті нәрсенің мол қоры бар рухани азық. - деп атап көрсеткен.
Оқыған ертегілерін олар өміріне пайдаланады, жақсылық пен жамандықты ажыратып, өмірге дұрыс көзқараста болады.
Ал енді, өз ойларынан құрастыру оқушылардың ой - өрісін дамытып, өмірге деген құлшылығын, қызығушылығын арттырады. Өзіне қызықты, өзі қалайтын өмірді, өз әлемін қағаз бетіне түсіре алады. Бұл оқушылардың шығармашылық қабілетін, мәдениетін, өмірге көзқарасын, ерекше сипаттағы қабілетін арттырады.
Сегізбай Аружан
5 сынып
Ерназардың үш қызы.
Баяғы бір заманда Ерназар деген хан болыпты. Ерназар ханның үш қызы болыпты. Ол ең кіші қызын қатты жақсы көретін болыпты. Ерназардың үлкен екі қызы әкесін қызығына бастайды. Бір күні Ерназар хан қала сыртына жұмыстарымен шығып кетеді. Осы мүмкіндікті пайдаланып, екі улкен қыз, ең кенже қызды алдап, орман сыртына алып барады да, тастап кетеді. Ерназар хан үйіне келеді. Хан кенже қызын шақырады, Бірақ кенже қызы шықпайды. Хан екі үлкен қыздарын шақырып алып кенже қызының қайда екенін сұрайды. Қыздары оған,- Әке, ол сізді тастап кеткен, ол сізді тастап кеткен - дейді. Ерназар хан қатты мұңаяды.
Кенже қызы әкесін қатты сағынады. Үйіне қайтайын десе, жолды білмейді. Әкесінің төзімі таусылып, қызын іздеуге шығады. Ол қызын барлық жерден іздейді, бірақ таба алмайды. Ерназар хан үйіне келген кезде, екі қызының әңгімелерін есітіп қалады. Олар кенже қызының адастырып жіберген жерін сипаттап әңгімелесіп тұрады. Әкесі ол орманның шет жағы екенін біліп, түсініп, сол жаққа барады. Әкесі қызын тауып алады. Олар бір - бірімен құшақтасып, сағыныштарын басады. Содан соң екеуі үйлеріне аман - есен қайтады. Ерназар екі қызын кешіреді. Хан енді үш қызын бөлмей, қыздарын тең жақсы көретін болады. Ерназар үш қызымен бақытты өмір сүріпті.
Менің ертегілерім. жүктеу
Шыңғыс Айтматов Жәмилә повестьінің лексика-фразеологиялық ерекшеліктері
Астана-менің қалам-замандас досымның қаласы
Бала неше жаста
Әкем абай туралы
Өлеңдер жинағы
Әлеуметтік ықпал әлеуметтік-психологиялық зерттеу объектісі ретінде
Қазақ балалар әдебиетінің классигі Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Бронх демікпесі, ауыр дәрежесі, өршу фазасы, басқарылмайтын саты
Windows 95-тің негізгі объектілері
Балалар әдебиетінің бәйтерегі: Б.Соқпақбаевтың 80 жылдық мерейтойына арналған әдістемелік құрал
Менің Отаным – Қазақстан
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
Менің елім – Қазақстан
Елім менің - еңселі
"Ұстазым, менің ұстазым!"
Менің қымбат жаным!
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Менің бойым таудай
Менің жаңағы айтқан өсиетіме сен әлі түсінбеген екенсің