ТанымҰйымдастырылған оқу іс - әрекеті

Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математика.
Тақырыбы: 10 саны мен цифры.
Мақсаты: 10 санының таңбасымен таныстыру. 10 санының құрамын анықтау. Балалардың жылдамдықтарын, ойшылдық, сауаттылық қасиеттерін дамыту. Шығармашылық еңбек етуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Билингвальды компонент: он, десять, тен.
Сөздік жұмыс: екі таңбалы сандар.
Пән аралық байланыс: Көркем әдебиет, қоршаған ортамен танысу, сурет салу

Мотивациялық қозғаушылық
- Балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр екен. Қонақтармен амандасып алайық.
• Балалар үстел басында тұрып, қонақтарға қарап
Күннің көзі ашылып, көкке шуақ шашылып, құтты қонақ келіпті, төрге міне еніпті, сәлемдесу үлкенге, тәрбиенің басы ғой.

Сәлеметсіздер ме апайлар! Здравствуйте!
Good moning!
(Барлығы орындарына отырады.)
Балалар олай болса оқу іс - әрекетін бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.
Топқа бөлініп болсақ өткен оқу іс – әрекетімізді еске түсірейік. Біз өткен оқу іс - әрекетімізде қандай сандармен таныстық? Қане есімізге түсірейкші

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Рефлексивті – коррекциялау
1. Бір жылда неше жыл мезгілі болады?
2. Бір аптада неше күн бар?
3. Төртбұрышта неше бұрышы бар?
4. Қандай геометриялық пішіндерде не басы не соны жоқ?
5. Заттарды бір - біріне біріктіргенде қандай амал қолданамыз?
6. 5 саны мен 7 санын арасында қай сан бар?
7. Заттар өзара бірдей болғанда, қандай амал қолданамыз?
8. Тоғыз саны қанша бірліктен тұрады?
9. Бір саннан екінші санды алу үшін қандай амал қолданамыз?
10. Бір таңбалы санның ішіңде ең үлкені қандай сан?
Жақсы балалар, ойларың ұшқыр екен сендер өткен сандарды жақсы меңгеріпсіңдер.
Сонымен сендер білетін бір таңбалы сандардың ішінде ең үлкен сан қандай?
Ия, дұрыс айтасыңдар 9 саны болатын. Мына суретке назар аударыңдар, неше торғай отыр екен қане бірге санайық,(9) осы 9 торғайға 1 торғай келіп қосылды барлығы неше торғай болды? Ендеше, балалар 9 +1= 10саны болады.

Қызылорда қаласы,
№39 Қызылөзек орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Есетова Айдана Аманбайқызы

10 саны мен цифры. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқу іс-әрекетінің құрылымы мен қалыптасуы
Оқудың жалпы теориясындағы оқу іс-әрекетінің теориясы
Оқу іс-әрекеті -оқушылардың дүние танымын қалыптастырудың алғышарты
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері
Педагогикалық психологияда бақылау түсінігі
Оқушылардың сыныптан тыс оқыту үрдісінде танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың теориялық негіздері
Көркем еңбек сабағында оқушылардың қолөнерде шығармашылығын дамыту
Білімдендіру философиясы дүниетанымының жаңа үлгісі (ғылыми мақалалар жинағы)
Оқу мотивтері мен қажеттіліктері
Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендірудің психологиялық-педагогикалық тарихы
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
АЙША БИБІ
ШЫҢҒЫСҰЛЫ ЖОШЫ ХАН
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС