Ата балаға сыншы
Сабақтың тақырыбы: Әдептілік-әдемілік. Мәтін
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың мәтін туралы түсініктерін кеңейте түсу
1. Оқушылардың мәтін, мәтіндегі ой, оның аты туралы түсініктерін жетілдіре түсу, таным аясын кеңейту.
2. Оқу, жазу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорын, ой - өрісін дамыту, өз ойларын қорытып, тұжырымдай білуге үйрету.
3. Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға үйрету, әдептілікке тәрбиелеу. Жақсы қасиетке үйрету, жаман қасиеттен жиренту арқылы адамгершілік қасиетін дамыту.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, көрнекілік, топтық жұмыс, СТО әдісі, сатылай - кешенді талдау технологиясы.
Көрнекілігі: тірек сызбалар, мазмұнды суреттер.
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
II. Ой шақыру. Сабаққа қызығушылығын ояту. Топтық тапсырма: мазмұнды суреттер (әдептілік туралы) арқылы сөйлемдерден мағына жағынан өзара байланысты екі не одан көп сөйлемнен мәтін құрау. Әр топ жұмыстарын тақтаға іліп, әңгімелейді.
- Олай болса осы мәтіндер арқылы қандай қасиеттерді көруге болады.
Қорыту, бүгінгі тақырыптың атын ашу.
III. Жаңа сабақ. 1. Өлең авторымен таныстыру.
Әбдірахман Асылбеков - Жамбыл облысында дүниеге келген. Мұғалім болған. Балаларға арнап өлеңдер жинағы шыққан, ән мәтіндерін жазған.
2. Әр топқа өлеңнің бір - бір шумағын оқытып, онда не туралы айтылғанын әңгімелету.
IV. Сөздік жұмысы: кішіпейіл - ізетті, қарапайым.
бауырмал - тату, қамқоршы.
V. Өлең мазмұны бойынша сұрақтар мен тапсырмалар:
- Өлеңде не туралы айтылған?
- Атасы немересіне қандай ақыл айтты?
- Қандай баланы әдепті деуге болады?
Оқушылар жауабын тыңдау.
VI. 129 - жаттығу. Дәптермен жұмыс. Әр топ өлеңнің екі жолын көшіріп, дауысты дыбыстардың астын сызу.
I топ Атам менің әрқашан
Кішіпейіл бол деген.
II топ Атам менің әрқашан
Бол дейтұғын бауырмал.
III топ Атам менің әрқашан
Мейірімді бол деген.
VII. Топтық тапсырма: асты сызылған сөздерге сатылай - кешенді талдау технологиясы: математикалық тәсілмен дыбыстық талдау жасау.
- Оқушылар жұмысын тақтаға іліп, топ басшысы жұмысын қорғайды.
Кішіпейіл
9 ○= 4( 3і, е)□
5( к, ш, п, й, л)△
Бауырмал
8 ○= 3( а, ы, а)□
5(б, у, р, м, л)△
Мейірімді
9 ○= 4(3і, е)□
5(м, й, р, м, д)△
VIII. Ойын "Кім жылдам?" Сөздерден мақал құрастыру. Топтық тапсырма.
Әр топ сөздерден мақал кұрастырды, мақалдың мағынасын ашу:
1. Ата балаға сыншы.
2. Әке көрген оқ жонар.
3. Үлкенге құрмет - кішіге ізет.
IX. Сабақты қорытындылау.
X. Бағалау.
XI. Үйге тапсырма: өлеңді мәнерлеп оқу, соңғы шумағын көшіріп жазу.
Тәрбие отбасы өзегі
Адамтану баспалдақтары
Мұхтар Шаханов жайлы пікірлер
Халық педагогикасы мен ғылыми педагогиканың сабақтастығы
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi
Адамтану қазақ іліміне кіріспе
Халық педагогикасы мен ғылыми педагогиканың байланысы
В.Г. Белинский мен А.И. Герценнің педагогикалық теориясы
Тәрбиенің негізгі қағидалараның ( принциптері) болуы заңды
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі