Бағалау Сабақтың нәтижесі
Класы: 9
Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстан
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Орталық Қазақстан экономикалық ауданының экономикалық - географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары. Халқы жөнінде түсінік беру
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан - жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Слайт сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, әңгіме - дәріс, кестемен жұмыс, оқулықпен жұмыс, практикалық жұмыс, өзбетімен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т. б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Блум таксономиясы
1. Білу а) Сұрақ - жауап
б) Сөйлемді толықтыр
В) Кестені толтыру
2. Түсіну жаңа ұғым а) Әңгіме - дәріс.
б) Кестемен жұмыс
в) Қосымша деректер (Видео ролик)
3. Қолдану Өз бетімен жұмыс(Оқулықпен жұмыс)
4. Талдау Практикалық жұмыс (картамен жұмыс)
5. Жинақтау . Қорытындылау.(тестімен жұмыс)
6. Бағалау Сабақтың нәтижесі
ІІІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту. Класты екі топқа бөлемін 1 - топ Жер , 2 - топ Мемлекет
2. Психологиялық тренинг: Қанеки балалар сабағымызды бастамас бұрын мынадай бір ойын ойнап жіберейік. Жаңатаң материгінің, 9 класс мемлекетінің тұрғындары аман болып, болашағы жарқын болып, жоғарғы белестерден көрініп, үлкен жетістікке жету үшін бүгінгі сабағымызда жақсы қатысып, жақсы көрсеткіштер көрсетіп, жақсы баға алады деген сенімдемін. Олай болса балалар шаттық шеңберін құрып бір - бірімізге тілек тілейміз. Өзім бастап - мемлекетіміз берік болсын, әрі қарай оқушылар жалғастырады
ІІ. Блум таксономиясы бойынша сабағымды бастаймын.
Алдымен сабақтың бағалау шарты түсіндіріледі:
1. "Бағалау" оқушылар өз - өздерін бағалайды (оқушылар балдар - 5, 10, 15 жазылған жетондарды өздерінің жауаптарына қарай алып отырады, сабақ соңында балдары есептелініп бағаланады)
1. Білу
а) Сұрақ - жауап. (Сұрақтар жазылған ұяшықтарды ашу)
Педагогикалық практикадан есеп
Білім беру сапасының мониторинг жүйелері
Педагогикалық себептер
Оқытудың негізгі әдіс - тәсілдері
Озат тәжірибені тарату әдіс - тәсілдері, түрлері
Lesson Study туралы пікірлерін түсіну үшін зерттелетін оқушылардан сұрау
Оқушылардың білімділігінің педагогикалық диагностикалаудың әдістері мен құралдары
Компьютерлік презентациялық материалдарды қолдануы және электронды құралдарды дайындау мәселелері
Мектептегі оқу-тәрбие процесіндегі педагогикалық диагностика үрдісі
Сабақта smart технологиясын қолдану
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
ТМК өндірісінің нәтижесі