Көңіл сұрауды білемін

Сабақтың тақырыбы: Көңіл сұрауды білемін. Жолбарыс пен түлкі (Ертегі)
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 3. 1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау
2. 2. 7. 1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
2. 3. 3. 1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.

Басталуы 5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Топтарға бөлу.
1 - топ Қасқыр
2 - топ Жолбарыс
3 - топ Аю
4 – топ Түлкі
Серпілген сауал
Оқушыларға сұрақтар беріп жауап алу
Ой қозғау стратегиясы Эпиграф Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде

Жаңа білім 10 минут
Білу және түсіну
Дыбыстар арқылы сабақтың тақырыбын ашу
(түлкі, қасқыр, жолбарыс)
Жұмбақтар шешу
1. Жол бойында жортқан,
Сыбызғысын тартқан.(қасқыр)
2. Өзі ширақ, өзі қу,
Жүрген жері айқай, шу.(түлкі)

Жаңа ақпарат
Білімланд порталы Ай мектеп, бастауыш сынып әдебиеттік оқу ертегілер туралы көрсету
Жаңа тақырыппен танысу
Көңіл сұрауды білемін.
Жолбарыс пен түлкі (Ертегі)
Джиксо әдісі арқылы топтарға үзінді бөліп беру, сол арқылы жеке, жұптық, топтық жұмыс арқылы жаңа тақырыпты түсіну.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Ортасы 10 минут
Қолдану
Топтарға тапсырма беру.
1 - топ Мәтін бойынша сурет салу
2 - топ Мәтінді мәнерлеп оқу
3 - топ Венн диаграммасы бойынша топтастыру
4 - топ Сахналау
Талдау
Жолбарыс пен түлкі ертегісін қалай болжап аяқтар едіңдер
Жолбарыс пен түлкіні сипаттап беріңдер.

Мұғалімнің аты - жөні: М. Абдурахманова

Жолбарыс пен түлкі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

АТА-АНА мен БАЛАНЫҢ өзара қатынасы - сұрақнама
ЕКІНШІ СЫНЫП АТАМҰРА ЖӘНЕ АЛМАТЫКІТАП БАСПАЛАРЫНЫҢ ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ
Қыз бала психологиясы
Баяндауыштың жасалу жолдары
Басқа сайттардан ақпаратты жинау және жылдам көшіру
Мәліметтер қорының терезесі
Шанхай ынтымақтастық ұйымының терроризмге қарсы конвенциясына қол қою туралы
Үй жұмысын орындауға көмек, көптеген мысалдар мен нақты ережелер (қазақ тілі)
Сандық әдістер
Access дерекқорының құрылымы туралы қосымша мәлімет алу
Жарқырап бостандықтан сәуле түсті - Жабырқаған халықтың көңілі өсті
Көңілді Әсет келді көтергелі, Болмайды кеуде шіркін жөтелгелі
Ауылым - дала ажары, Тек сенде көңіл қалауы
Менің көңілім жұрттың қамында емес, бір басқа
Ару - Ана өмірдің асылдары, Жайнасын көңілімнің жасыл бағы
Аттың көңілін кім ашар
Тәуелсіздік - ұлттық тіліміздің, дәстүрдің, салт - сананың мызғымас күші, алтын діңгегі деп білемін
Менің алтын қайырымды жан құрбым Тілеубектегі Анарбекқызы Жүсіпнемересі Гүлсананың бойындағы ең бір ерекше ұнайтын қасиеті - оның ақкөңілділігі мен асқан мейірімділігі
Ардақты ағаларға шын көңілден
Өзіміз кішкентай кезімізде оқып, оқығанды көңілімізге тоқып өстік