Әңгімеден жазушының боранды неге теңегенін тауып оқыту
Сабақтың тақырыбы: Боран М.Әуезов.
Сабақтың мақсаты:
• М.Әуезов өмірімен таныстыру, Абай жолы роман эпопеясынан алынған Боран мәтінін оқып, негізгі ойды, идеяны ұғынады.
• Мәтін бойынша тапсырмалар беріп,өз ойларын тұжырымдап жеке,топта жұмыс жасап, шығармашылықпен жұмыс жасауға, танымдық қабілетті дамытуда, ой өрісін арттыруда ізденіс жұмыстарын жүргізу.
• Ұлы адамдар өмірінен үлгі алуға, табиғаттағы өзгерістерді байқай білуге тәрбиеленеді.
Сабақтың типі:Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас абақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап, топпен жұмыс, топтастыру, сиқырлы қалам, ДЖИКСО әдісі, әңгіме кестесі, Т кестесі, бес жолды өлең.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, География.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ.Үй тапсырмасын пысықтау. Сиқырлы қалам әдісімен сұралады.
1. Абай Қыс өлеңін жатқа айту.
2. Сұрақтарға жауап беру.
3. Ақын қысты кімге теңейді?
4. Қыстың күйін қалай бейнелеген?
5. Малшы жайында не айтылған?
6. Өлеңдегі адам кейпіндегі қысты көз алдыңа елестетіп көр.
ІІІ. Өткен өмірден тарауынан балалар бір біріне сұрақтар қою.
ІV Абай кім сұрағына жауап ала отырып үй тапсырмасын қорыту.
Мына төмендегі кесте бойынша талдау:
Абай ақын,
Жаз
Күз
Сазгер композитор,
Желсіз түнде жарық ай
Көзімнің қарасы
Аудармашы.
ІІ.Жаңа сабақ: Қызығушылықты ояту.
• Бұл кім?
• Мұхтар Әуезов суреті.
Мағынаны тану Боран сөзіне ассоциация құру.
1. Боран суреті
Суретте кімді көріп тұрсыңдар?
Олар неге қарсы жүріп келе жатыр?
Жылдың қай мезгілі?
Оны қайдан біліп отырсыңдар?
2. Сөз сыры
Боран қатты ұйытқып соққан жел.
3.ДЖИКСО әдісімен мәтінді оқыту.
А)Тақырып материалдарын бөлімдерге бөлу.
Ә)Тақырыпты топтарға бөлімдер бойынша беру.
1 топ ...суық қатайғаннан .... шыдатарлық емес
2 топ Ығы кетіп,... шыдап болмады
3 топ .....Қанша екені белгісіз ... азан салады
Б)Топта оқу (5 минут)
В)Талқылау
Г)Тезис жазу.
Д)Ұжымдық талқылау. Әр топтан бір оқушыдан шығып, өзі оқыған бөліктерінің түсінігін айтады.
Ж) Кезектестіріп сұрақ қою. Мұғалім ақпараты.
4.Тапсырмалар.
1 топ Әңгімеге сүйеніп үсінуден қалай сақтануға болатынын айт.
2 топ Мәтіннен Абайдың мазасы кеткені жөнінде айтылатын жолдары тауып оқу.
3 топ Әңгімеден жазушының боранды неге теңегенін тауып оқыту.
Қорытындылау. Талапты табады, табанды жеңеді. М.Әуезов.
Үйге тапсырма: Мәтінді оқу,мазмұнын айту.
М.Әуезов туралы реферат жазу.
Мұхтар Əуезовтың шығармаларының бастауыш сыныпта оқытылуы
Шыңғыс Айтматовтың шығармашылығы
Ана бейнесі қазақ әдебиетінде көптен бар үлгі
Жүсіпбек Аймауытов прозасының көркемдігі
Отбасы – көркем әдебиетте
Ә. Шілтерханов әңгімелерінің танымдық қасиеті мен көркемдік ерекшеліктері
Шыңғыс Айтматовтың «Борынды бекет» романындағы мәңгүрттену процесі
Мектепте Жүсіпбек Аймауытовтың шығармаларын оқыту
Ай мен Айша романы
Жазушы өзінің туған жері туралы бір сөзінде
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ӘЖЕЛЕР ӨМІРІ ӨНЕГЕ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ