Жапырақтың үстіңгі өңінің астына орналасқан жасушалар

Биология 6 сынып
Тақырыбы: § 12 Cабақ – өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі.

Мақсаты: 1. Өсімдіктер сабағының құрылысы мен қызметі, ішкі құрылысы, сабақтың бойлап және жуандап өсуі, камбийдің рөлі, жылдық сақиналар туралы түсінік беру арқылы өсімдіктердің вегетативті мүшелері жөніндегі білімдерін тереңдету.
2. Оқушылардың өзіндік жұмыс арқылы білімді өз бетімен қабылдау әрекетін дамыту
3. Әрбір істі саналы түрде орындауға, және қоршаған ортамен саналы қарым - қатынас жасауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: ТС пайдаланып түсіндіру, кестелер, Венн диаграммасын толтыру
Көрнекі - құралдар: сызбанұсқалар, суреттер. кестелер, слайд
Пәнаралық байланыс: экология, география
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
А) сәйкестендір

1) Өсімдіктер мен қоршаған орта арасындағы газалмасуды жүргізеді;
2) Жапырақты жоғарғы және төменгі жағынан жауып тұратын қабат;
3) Бұл жерде ауаға толған жасушааралық қуыс орналасқан;
4) Жапырақтың үстіңгі өңінің астына орналасқан жасушалар;
5) Жарты ай немесе бүйрек пішінді бір - бірімен жанасқан жасушалар;
6) Бұл жасушалар жапырақтың жұмсағын құрайды;
7) Бұл жерде жасыл бағыналы жасушалар орналасқан;
8) Жасушалар жапырақты бүлінуден сақтайды;

Ә) Фотосинтезге керектілерді таңдап ал.

1) оттегі; 2) көмірқышқылгаз; 3) жарық; 4) лейкопластар; 5) хромопластар; 6) хлоропластар; 7) су; 8) органикалық заттар; 9) топырақ; 10) минералды заттар

Б) Қай пайымдаулар дұрыс? ( дұрыс +, бұрыс - ).

Су мен көмірқышқылгазын сіңіріп, жарықтың әсерінен минералды заттардың түзілу құбылысы фотосинтез деп аталады.
Оттегі жапыраққа сағағы арқылы өтеді.
Қанттың түзілуі өсімдіктердің барлық мүшелерінде жүреді.
Фотосинтез тек жарықтың әсерінен болады.
Фотосинтез кезінде оттегі ауаға таралады.
Тек жапырақтың хлоропластарында қант түзіледі.
Су мен көмірқышқыл газын сіңіріп, жарықтың әсерінен органикалық заттардың түзілу құбылысы фотосинтез деп аталады.

ІІІ. Жаңа сабақты меңгеру
Оқушыларға мәтінді оқып шығуға 10мин. уақыт беру. Сабақты төмендегідей жоспар бойынша меңгеру.
1) Сипаттама
2) Қызметі
3) Түрлері
4) Сабақтың ішкі құрылысы
5) Сабақтың бойлап және жуандап өсуі
6) Зертханалық жұмыс
1. Сипаттама. Сабақ - өсімдіктің жер асты мүшелері мен жер үсті мүшелерін байланыстырып тұратын органикалық заттарды қорға жинайтын вегетативті мүше.

Қарағанды облысы,
Жаңаарқа ауданы, Атасу кенті,
Б. Амалбеков ат. ЖОББМ биология пәні мұғалімі
Кубеева Гүлшахар Жарылғапқызы

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Жапырақтың морфологиялық құрылысы
Су жағасындағы және суда өсетін өсімдіктер
Мектеп бағдарламасына сәйкес биология пәнінен зертханалық жұмысты ұйымдастыру
Шығыс Қазақстандық тегеурінгүлдер (Delphinium L.) мен бәрпі (Aconitum L.) туыстарының вегетативтік мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылысы
Жапырақ. Жапырақ - өсімдіктің өсу мүшесі
Өсімдік ұлпаларын микроскоптық зерттеу
Жапырақтың жүйкелену типтері
Жапырақ қынабы - жапырақ тақтасының сабақты түтік тәрізді қоршап орналасқан төменгі бөлігі
Жапырақты сабақты мүктер
Биологиядан ҰБТ-ға арналған шпаргалка
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Қанның құрамы, қан жасушалары Эритроциттер.
Қан жасушалары
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Менің Отаным Еуразия материгінің кіндік бөлігінде орналасқан, кең байтақ жер
Адренэргиялық жүйке жүйесі - вегетативтік жүйке жүйесінін жүйке түйіндерінен (ганглийлерінен) кейін орналасқан (постганглионды) симпатикалық жүйке талшықтарынан кұралады
Көкшетау - Қазақстанның солтүстігінде орналасқан тарихи - географиялық аймақ
Қол астына алаштың атақты батырларын жинаған қолбасшы
Жарғақ (мембрана) - жасушаларды, олардың ядролары мен цитоплазмасындағы жарғақты органеллаларды шектеп түратын жұқа қабықша
Гейзерлер - жер астынан мезгіл - мезгіл фонтан тәрізді атқылап шығатын ыстық бұлақтар