Ертегілер бойынша суреттер жиынтығы
Сабақтың тақырыбы Байлық пен ақыл
І Дыбыс және әріп
ІІ Оқушыны адамгершілікке баулу
Мақсат және шағын мақсат
І. Білімділік: Ертегі жайлы мағлұмат беру, ертегінің мазмұнын түсіндіру;
ІІ. Дамытушылық: Топпен жұмыс істеуге, өздігінен қорытынды шығаруға дағдыландыру;
ІІ. Тәрбиелік: Қазақ халқының ұлттық мұрасы әкеден, шаңырақтағы кенже ұлға тиесілі екенін ұғындыру;
Сабақтың типі: Түсіндірмелі – иллюстративтік
Сабақтың формасы: Топтық, ұжымдық;
Сабақтың әдісі: “Сын тұрғысынан ойлау” бағдарлама - сының стратегиялары
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, математика
Көрнекілік: 1. 2 - сынып, ана тілі оқулығы;
2. Ертегілер бойынша суреттер жиынтығы;
3. Тірек сызбалар
Құрал - жабдығы: Интерактивті тақта, бор, тақта
Ертегілер арқылы бастауыш сынып оқушыларының негізгі құзыреттіліктерін дамыту
Балаларға арналған көркем мәтіндердегі бейнелі сөздерді үйрету жолдары
Аңыз ертегілері
Ертегілер мен жұмбақтар арқылы ағылшын тілін меңгертуді дамыту әдістемесі
Балалар театрының түрлері
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін халық ертегілері негізінде тәрбиелеу
Мектепке дейінгі балалардың қиялдың даму ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесінің рөлі
Шет тілі сабақтарында ертегілер оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Қазақ әдебиеті сабақтарында ертегі жанрын оқыту әдістемесі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Ұзақ мерзімді несие бойынша банк операциялары
Шоттардың экономикалық мазмұны бойынша жіктелуі