Аяқтың ұшымен жүру

Тәрбиеші: Музафарова М. Д. Еркемай балабақшасы

Ашық ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Балдырған тобы
Тақырыбы: Көбелек биінің жүру түрлері
Мақсаты: Көбелек биінің жүру мен жүгіру түрлерін үйрету. Би қимылы арқылы денелерін дұрыс ұстауға қалыптастыру. Әуенді есту, сезіну. Шапшаң қимылдауға баулу. Көбелектерге қамқор болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі - құралдар: музыкалық аппаратура, флешка, гулдер мен көбелектер
Сөздік жұмыс: Біз билейміз – мы танцуем, көбелек - бабочка
Музыка ырғағымен сап бойынша залға кіру.
Сапта жүріп аяқты нық басып жүру.
Аяқтың ұшымен жүру.
Өкшемен жүру.
Қазша жүру.
Дем шығару.

Шеңберге жүріп 2 - 3 қатарға тұрғызып, бойларына жеңіл гимнастикалық жаттығулар жасау.
1. Аяқты алшақ қойып, қолды белге ұстап, басты жай ғана оңға, солға бұру 4 р.
2. Оңға басты иіу 2р, солға иіу 2р, иықты көтеру 2р.
3. 2 қолды жұмып, ашып, төменнен алға, 2 жанға апарып төмен түсіру.
4. 2 қолды алға артқа қойып, алға еңкейіп, мойын созып қараймыз.
5. 2 қолды жоғары көтеріп, төмен аяқ ұшына жеткіземіз. 2р.
6. 2 қол белде тізе бүгеміз. 4р.
7. 2 қол белде оң аяқ ұшы, өкше 2р.
Сол аяқ ұшы, өкше 2р.
8. Орнымызда секіру. Айналып секіру.

- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? (көктем)
Көктемнен кейін қандай мезгіл? (Жаз)
Жазда шыбын-шіркей, құрт - құмырсқалар көп болады. Солай емес пе?
Ендеше, мен сіздерге жұмбақ жасырайын. Шешуін табыңдар.
Гүл ұшып гүлге қонады,
Гүл бақшам гүлге толады.(көбелек)
Біздің елімізде 3000 - нан астам түрі кездеседі.
Мысалы: 88 көбелегі, Шыны қанатты көбелек, Изумруд көбелегі, Александр патшайымы көбелегі, Зебра ұзын қанатты көбелегі, Павлин көбелек.
Осындай көбелектердің аттарын есте сақтап жүрейік.
- Балалар, сендер көбелек өлең – тақпақтар білесіңдер ме?
- Балалардың жауабы.
- Көбелектер әдемі, сондықтан біз оларды көргенде, көңіл - күйіміз көтеріліп, қуанып қаламыз. Біз оларға қамқор болуымыз керек.
- Балалар, көбелектер қалай ұшады?
- Ендеше, біздер де көбелек болып билейік.
- Балаларға көбелек биінің 3, 4 қимылын тұрақты үйрету. Топпен жұмыс.
- Қане, бастапқы қалыпта тұрамыз. Аяқпен жұмыс жасаймыз.
1) 1 оң аяқтың ұшын оңға жанға созу.
2 бастапқы қалыпқа келу
3 сол аяқ солға жанға созу
4 бастапқы қалыпқа келу. (4р)
2) Оң аяқ ұшы, сол қол
Сол аяқ ұшы, оң қолды жоғары қозғайды.
3) Орнында айналады. Қолды жоғары қозғайды.
4) Жоғары 2 қолды қозғайды, отырады, төмен қанат қағады.
- Жарайсыңдар, балалар.
Қимылды ойын: Өз гүліңді тап
Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. Шапшаңдылыққа, ептілікке, төзімділікке жетілдіру. Көбелектерге қамқор бола білуге тәрбиелеу.
- Көбелек – ау, көбелек,
Ұшасың сен көлбеңдеп.
Қызыл, жасыл керемет,
Гүлге қоншы көбелек!- деп балаларды ойынға шақырамын.
- Балалар, қолдарын екі жаққа созып, көбелек қанаттарын көрсетіп жеңіл жүгіреді, айналады.
- Әуен ойналады.
- Балалар, әуенмен ілесе жеңіл жүгіріп, бір орында айналып билеп жүреді.
- Ақ қанатты көбелек,
Көкқанатты көбелек,
Бақшамызға қона кет!- деп, көбелектерді гүлдерге қондыру қажеттігін түсіндіремін.
- Көбелектер гүлге қонады.
- Жарайсыңдар, балалар, өте әдемі көбелек екенсіңдер. Әдемі биледіңдер.
- Көбелек қандай? Қалай ұшады? деген сұрақтарды қою арқылы қорытындылаймын.
- Залдан әуен ырғағымен көбелектер болып ұшып шығуды ұсынамын.
- Балалар, көңілдене қоштасып, ұшып шығып кетеді.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: Гимнастикалық жаттығуларды.
Игереді: Музыканы сезіне тыңдауды, би қимылдарын көппен бірге жасауды.
Үйренеді: Көбелек болып ұшу, қону, әуенмен ілесе жеңіл қимылдауды.



Ұқсас жұмыстар

Дене шынықтыруының мақсаты мен міндеттері
Мектептегі жеңіл атлетика сабағының мазмұны және ұйымдастыру
Допты билеу техникасы
Сапта тұру жаттығулары
Дене жаттығулары
Жеңіл атлетиканың түрлері
Қысқа қашықтықтарға бөлшекті жүгіру. Ұзақ қашықтыққа жүгіру.Эстафеталар
Жеңіл атлетика сабағы
Дене тәрбиесі мәселелері
Дене тәрбиесі жаттығуларының жіктемесі
Менің бар арманым анамды әрқашан қуантып жүру
Кезіп қалың ағашты, Жүруші едің ордаңдай
Алты балапан Теміраяқтың алты жаны
Флебит негізінен инфекцияның аяқтың көк тамыр қабырғаларын зақымдауынан болады
Сабақтың жүру барысы
Содан ғой Майлыаяқтың таба алмай жүргені
Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті
Бір колонадан ортадан екі колонамен жүру
Тың және тыңайған жерлерді игерудің себептері мен жүру барысы
Жолда жүру ережесі заңды тәртіп