Артқы аяқ бөлімдерін ата

Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділер класы. Жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
Сабақтың мақсаты: Кластың жалпы сипаттамасын, бақаның құрылыс ерекшеліктерін, қоректенуін, жаңа тақырыпты меңгеру.
Сабақтың міндеті: Өз ойларын ашық айту, дәлелдеу, топтық тапсырмалар барысында ұқыпты, тәртіпті болу. Өздігінен ізденуге ынталану.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар қосмекенділер класының жалпы сипаттамасын, бақаның сыртқы ішкі құрылысын, тіршілік әрекеттерін меңгереді. Өз білімдерін жүйелей алады.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: СТО, ОЖТ, ОүБ, ОБ, көшбасшылық, АКТ - ны пайдалану.
Пәнаралық байланыс: сурет, қазақ тілі, тарих.
Сабақтың көрнекіліктері: Бағалау парақшалары, смайлигтер, постер, стикерлер, интерактивті тақта.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
а) Сәлемдесіп, сабақтың тақырыбы, мақсат – міндеттерімен таныстыру.
ә) Топқа бөлу.
б) Үй тапсырмасын сұрау.

2. Қызығушылықты ояту.
1. Қалай ойлайсыңдар неліктен қосмекенділер деп аталған?
2. Қандай қосмекенді жануарды білесіңдер?
3. Ол қалай тіршілік етеді?

3. Мағынаны тану.
1. Білу. Бұл сатыда оқушылар қосмекенділер туралы білетіндерін еске түсіреді. Түрлерін ата, мекен ортасын анықта, сәйкестендір.
2. Түсіну. Оқушылар жәйттер мен идеялардың мағынасын түсінгенін көрсетеді. Түсіндір, өз сөзіңмен айт, көрсет, анықта.
3. Қолдану. Білген, түсінген білімдерін түрлі жағдайда қолданады.
4. Талдау. Мәліметтерді бөлшектерге бөлу, тексеру, салыстыру, айырма - шылығын анықтау.
5. Жинақтау. Білім элементтерін жаңа үлгіге біріктіру арқылы мәліметті жинақтау. Құрастыру, жасау, дамыту, ұсыну, шешу, ойлап шығару.
6. Бағалау. Көзқарастарына нақты дәлелдеме келтіре отырып, мәліметтерді бағалау. Құндылықтарын табу, қорғау, ұсыну, дәлелдеу.

4. Ой толғанысы.
1. Рефлексия. Екі жұлдыз, бір тілек.
2. Бағалау.
3. Үйге тапсырма: Қосмекенділердің көптүрлілігі.

1. Білім
Қосмекенділер туралы білетіндерін еске түсіру: Олар құрлықта да суда да тіршілік ететін жануарлар. Олар секіріп қозғалады. Құрлықта тіршілік етуге бейімделген алғашқы омыртқалы жануарлар. Осыған байланысты көптеген түрлерінде екі жұп аяғы бар, олардың артқы аяқтары ұзын болады. Бақа сияқты тіршілігі жартылай сумен байланысты түрлерінде аяқтарының артқы жұбындағы саусақтарының арасында терілі жүзбежарғақ болады. Аяқтары негізінен үш бөлімнен тұрады.
2. Түсіну
Мына суретке қарап бақаның сүйек бөлімдерін ата.

3. Қолдану. Қосмекенділердің қозғалу мүшелері.
Тест сұрақтары.
1. Бақаның неше аяғы бар?
а) 2
ә) 4
б) 6
в) 4 жұп
2. Алдыңғы аяқ бөлімдерін ата?
а) қары, білек, алақан.
ә) білек, сирақ, саусақ
б) қары, алақан, саусақ.
в) сан, қары, білек.
3. Артқы аяқ бөлімдерін ата.
а) алақан, саусақ, сирақ.
ә) сан, сирақ, табан
в) табан, саусақ, сан.
в) сирақ, табан, білек.
4. Омыртқа жотасы неше бөлімнен тұрады?
а) 4
ә) 5
б) 6
в) 2
5. Бақа қалай қозғалады?
а) жүреді
б) жүзеді
в) секіреді
г) жорғалайды.

4. Талдау. Тірек сызбаны толықтыр.
Қосмекенділер
Құрылысы

5. Жинақтау
Оқушылар суретке қарап, бақаның негізгі мүшелерін анықтайды.

6. Бағалау.
Топбасшылардың бағалау парақшалары арқылы, формативті бағалау нәтижесінде қорытынды баға журналға қойылады.
Оқушыларға стикерлер таратылады, бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады.
Үйге тапсырма: Қосмекенділерге жалпы сипаттама.
Ішкі және сыртқы құрылысы.



Ұқсас жұмыстар

Адам миының құрылысы және қызметі
Анатомия пәні және зерттеу әдістері. Остеология
Үлкен ми сыңарларының қызметі мен бөлімдері жайлы
Аралық ми, үлкен ми сыңарлары, ортаңғы ми құрылысы және қызметі
Хордалылар
Ми және оның түрлері
Зоология пәні мен оның міндеттері
Омыртқалылар зоологиясы. Қауырсын қанатты балықтардың өкілі. Алабұғаның ет және нерв систематикасы
Мүше ретіндегі сүйектің құрылысы
Омыртқа жотасының зақымдануы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі